Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Roter du i klesbutikker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-08, 10:38   #25
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Roter du i klesbutikker?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg skjønner også godt at det er det de ansatte foretrekker. Jeg foretrekker også å gjøre de spennende oppgavene fremfor de kjedelige i min jobb. Og hva er kundebehandling, om det ikke er å yte service til kundene?

Jeg setter det litt på spissen nå, jeg innrømmer det; jeg synes selvsagt ikke det er greit å slenge fra seg klær over alt, for ikke snakke om å nærmest ødelegge dem, og jeg skjønner svært godt at butikkersonalet ikke vil bli behandlet som tjenere. Men fortsatt synes jeg det er snodig at så mange ansatte i butikker ser ut til å mene at kunder som forventer god service er en pest og en plage.

Og ja, jeg har møtt en del slike butikkselgere, og nei, jeg gidder ikke handle i butikker der jeg treffer slike.

Det overrasker meg også, det der med ansatte som mener at service er et fremmedord, eller eventuelt betegnelsen på kopper og kar i kjøkkenskapene.

Som jeg jo har fått kraftig poengtert har jeg jobbet endel i butikk, og servicedelen er jo det MORSOMME!

Vanlig rydding er heller ikke noe pes, men det er surt når det i ET prøverom ligger 14, 15 jeans, åpenbart tråkket på, masse vrengte singleter, bluser som knappene nærmest er røska av og kjoler med nestenheltherpa glidelås.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.