Sv: Roter du i klesbutikker?
Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.
Jeg skjønner også godt at det er det de ansatte foretrekker. Jeg foretrekker også å gjøre de spennende oppgavene fremfor de kjedelige i min jobb. Og hva er kundebehandling, om det ikke er å yte service til kundene?
Jeg setter det litt på spissen nå, jeg innrømmer det; jeg synes selvsagt ikke det er greit å slenge fra seg klær over alt, for ikke snakke om å nærmest ødelegge dem, og jeg skjønner svært godt at butikkersonalet ikke vil bli behandlet som tjenere. Men fortsatt synes jeg det er snodig at så mange ansatte i butikker ser ut til å mene at kunder som forventer god service er en pest og en plage.
Og ja, jeg har møtt en del slike butikkselgere, og nei, jeg gidder ikke handle i butikker der jeg treffer slike.
Det overrasker meg også, det der med ansatte som mener at service er et fremmedord, eller eventuelt betegnelsen på kopper og kar i kjøkkenskapene.
Som jeg jo har fått kraftig poengtert har jeg jobbet endel i butikk, og servicedelen er jo det MORSOMME!
Vanlig rydding er heller ikke noe pes, men det er surt når det i ET prøverom ligger 14, 15 jeans, åpenbart tråkket på, masse vrengte singleter, bluser som knappene nærmest er røska av og kjoler med nestenheltherpa glidelås.
|