Sv: Roter du i klesbutikker?
Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.
Det hender det ikke blir akkurat like pent når man er henvist til å lete seg gjennom bunker og stabler, men jeg slipper selvfølgelig ikke ting på gulvet eller går fra dem i prøverommet. Stort sett leverer jeg de klærne jeg har prøvd og ikke skal ha, til betjeningen. Jeg husker ikke alltid hvor alt henger, og har ikke alltid tid til å henge alt pent på riktig plass. Regner med at ansatte i klesbutikker har det som en del av jobben å henge på plass og rydde i klær.
Jepp. Med unntak av midterste del, det har faktisk hendt at jeg har gått fra klær i prøverommet. Hva skal man ellers gjøre når man har dårlig tid, holder på å svime av fordi det ikke fins lufting der inne, og man har tretten ulike plagg fra ulike steder i butikken som man ikke husker hvor man fant? Det er søren meg ikke så lett heller å få hengt tilbake plagg på overfylte stativ som står så tett at man ikke kommer forbi uten å gå sidelengs.
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Men ærlig talt, jenter. Glemmer dere virkelig hvor plaggene hang da dere hentet de?
Eh, ja? Henter du kanskje bare to-tre plagg når du prøver? Da gidder ikke jeg kle av meg. Se forøvrig svaret på forrige quote.