Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjærlighetsbarn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-07, 18:26   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjærlighetsbarn

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi har ett "drunk child" (ble til i fylla), og ett "love child" (nøye planlagt). Selvsagt kaller vi barna dette.

Selv kjenner jeg til en liten kar som kalles "vesle sprukne gummidings..."

Gammel 30-12-07, 18:28   #2
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Gammel 30-12-07, 18:41   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får litt Allers-vibber av ordet "kjærlighetsbarn". Det blir altfor svulsting og på grensen til kvalmende for meg.

Da jeg bodde i USA kjente jeg en familie der familiens yngste het Justin, og de la ikke skjul på at han het dette fordi han kom "just in time". Graviditeten ble oppdaget da moren skulle inn og undersøkes før sterilisering.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 18:50   #4
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Haha, den eneste sammenhengen jeg har hørt kjærlighetsbarn benyttet før har vært ifbm. 2. bordsetning (dvs. mann og dame hvor en eller begge har barn fra før (og som begynner å bli voksne) finner sammen i voksen alder og finner ut at de har behov for å teste genmixen).

Jepp, sånn assosierer jeg det også.
Og vi skal IKKE ha noe kjærlighetsbarn, nei.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi har ett "drunk child" (ble til i fylla), og ett "love child" (nøye planlagt). Selvsagt kaller vi barna dette.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

DÆVVER!

Vi har forresten en kjærlighetsschäfer.

Gammel 30-12-07, 18:56   #5
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Da jeg bodde i USA kjente jeg en familie der familiens yngste het Justin, og de la ikke skjul på at han het dette fordi han kom "just in time". Graviditeten ble oppdaget da moren skulle inn og undersøkes før sterilisering.

Fantastisk!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.