Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kaster du hva som helst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-06, 01:28   #28
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Når jeg først kommer i gang er jeg skikkelig flink til å kaste (ut) ting jeg ikke kommer til å få bruk for likevel. Da utstyrer jeg meg selv med store søppelsekker, brenner private papirer, gir til Fretex det jeg tror noen kan ha nytte av, resirkulerer det som kan resirkuleres og tar av klær med tøffe stoffer og knapper til eget bruk. Resten kjøres til Grønmo der det sorteres videre.

Bøker tror jeg er det eneste vi aldri kvitter oss med. Dvs: vi har vel kastet et par i papirsøppla, men det var eksemplarer av arten som ikke kvalifiserer til å bli kalt Bok.

Riktig forfriskende er det faktisk å kaste og rydde

Jeg er flink til å kaste.
selvfølgelig her jeg noen sko som ikke er brukt på ti år, men.....

Jeg har noen plastkasser til klær, så når ungene har vokst fra det, hiver jeg det oppi der. Noe tar jeg vare på, i kassene som er merket med ungenes navn, noe gir jeg bort. Har jo en bror med to små gutter. Ellers er Fretexkontainerene ofte besøkt.
Bøker kaster jeg ikke - bare de jeg "arvet" etter min mor som er så dårlige at de ikke kan brukes til noe!!
Alt som er ødelagt kastes og grovinnsamlingen i Tønsberg kommune er genial. To ganger i året kommer de jo og henter søpla mi!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.