Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva slags bokhyllerydder er du?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-07, 07:51   #23
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags bokhyllerydder er du?

Jeg har hylle på soverommet, bøker i alle rom og i bilen, og masse hylleplass i rom i kjelleren. De jeg har på soverommet er bøker som jeg leser nesten hele tiden, når jeg er ferdig med en starter jeg på en annen, men så har jeg også de bøkene i forskjellige rom som jeg leser på. Har 4 bøker i stua som jeg driver med, kommer an på hommøret. Har kun 1 bok i bilen.

Har akkurat gitt bort en stor pose med bøker, som jeg med sikkerhet vet jeg aldri kommer til å lese igjen.

Forøvrig så tenkte jeg at jeg var gurkemeie, ikke så dyr som safran, men god nok.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.