Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er dette en julebordkjole?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Er dette en julebordkjole?
Ja 43 59,72%
Nei 29 40,28%
Deltakere: 72. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-07, 18:05   #41
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er dette en julebordkjole?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det kommer helt an på selskapet. Hvis gutta kommer i smoking/mørk dress, som på mitt julebord, hadde jeg ikke gått med den. Hvis de kommer med dressjakke og bukse, evt. uten slips, er den kjempefin.

Jeg dulter litt på denne, jeg.

D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 18:06   #42
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Stemte nei, hadde nok satset på litt tynnere, blankere stoff. Dette er mere en før-klokken-seks-kjole i mine øyne.

Gammel 28-11-07, 19:07   #43
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Tror vi har vidt forskjellig stil ja, trodde nemlig det var en barnekjole jeg.

Tittet nærmere på den, så så jeg jo at det ikke var det da. Syns den blir litt for kosete vist du skjønner.

Gammel 28-11-07, 19:12   #44
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Bare så det er sagt, så er jeg skeptisk til denne som julebordkjole jeg. Jeg ser for meg litt mer glitter og stas. Synes denne er mer sånn "ut-med-venninner-på-en-onsdag" kjole.

Hmmm. Moro med poller ihvertfall!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 19:13   #45
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis du er skeptisk, så hadde jeg droppet den. Som en eller annen sa: Ingenting er så kjipt som å komme i et antrekk som i det du åpner dørene føler blir helt feil. Da hadde jeg safet på noe annet.

D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 19:14   #46
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde nok ikke tatt den på meg på et julebord.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 19:17   #47
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg ser heller ikke for meg skjørt under, blir ikke det rart under noe så langt og vidt?

Kjolen er ikke lang og vid på meg, så når jeg får et skjørt under så blir det 10 cm med silkeskjørt og kjolen sitter penere. Synes jeg da.

Gammel 28-11-07, 19:17   #48
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Hvis du er skeptisk, så hadde jeg droppet den. Som en eller annen sa: Ingenting er så kjipt som å komme i et antrekk som i det du åpner dørene føler blir helt feil. Da hadde jeg safet på noe annet.

Jepp, det blir nok til det.

Gammel 28-11-07, 20:10   #49
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg synes definitivt at den kan brukes på julebord. Med mørkeblått silkeskjørt under blir det jo innmari stilig.

Jepp.

Gammel 28-11-07, 20:20   #50
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt med min identiske utgave på TO høyfjellshotelljulebord til nå. Og brukt kjolen begge gangene. PÅ FORMIDDAGEN, under lunsjen. For da møtes vi jo alle sammen også, og må fine oss litt. Og til det er den pøøørfekt.

Men til julebordsmiddag - på hotell - niks. Jeg bruker min på foreldremøte og til daglig, den er jo i grov ull med "fikst hverdagspreg". Og den er dessuten veldig varm, altfor varm til julebordsfesting vel?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 20:25   #51
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg svarte nei, jeg synes ikke kjolen er pyntet nok, den kunne jeg gått med på jobb. Jeg ser heller ikke for meg skjørt under, blir ikke det rart under noe så langt og vidt?
Men på en annen side, det er jo alltid varierende grad av pynting på julebord, så jeg tviler på at noen hadde reagert.

Stemte nei av samme grunn.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 20:53   #52
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Men til julebordsmiddag - på hotell - niks. Jeg bruker min på foreldremøte og til daglig, den er jo i grov ull med "fikst hverdagspreg". Og den er dessuten veldig varm, altfor varm til julebordsfesting vel?

Ja, jeg er enig at den har hverdagspreg ja. Kanskje jeg kan bruke den på lunsjen på lørdag ja.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.