Sv: Boikott Israel
Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.
Nei absolutt ikke.
Syns det blir teit å legge frem kun en side av en sak. Det er nok ikke så enkelt som du vil ha det til Azi.
Hvorfor er det teit å legge en side av en sak? Jeg kjenner den siden og vil faktisk ikke høre noe annet svada som kommer i fra Israel.
Det var dobbelt så mange palestiner i Palestina da Israel tok over. Hvorfor tror du så mange som boikotter Israel?
Det er rett og slett utrolig urettferdig hvor mye USA skal gi av våpen og tank og alt mulig til Israel og dem bruker nærest alt det på Palestiner. Mens palestinene har stein og hjemmelagte bomber å komme med.
Hvorfor er det ingen i verden som våger å hjelpe Palestiner og gi dem noe våpen slik at dem også kan krig med æren i behold. Mest av alt er jeg imot all krig og elendig. Har jo flyktet i fra det selv. Men skal man først krige så er det virkelig rart at verden kun ser på og ikke gjør noe med det. Når alle ser hvordan Palestiner kriger og hvordan Israel gjør det med hva slags våpen og bomber og tank.
Det er virkelig synd i de uskyldige som må lide pga alt dette. Både i fra begge statene. Men det er Palestinene som jeg støtter og det kommer jeg til å forsette så godt jeg kan framover!
Det er langt i fra teit å legge fram det jeg tror på.