|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
flisespikker
|
Sv: Heilt uformell undersøking
Det er ikke alle kommentarer som er irettesettelser.
|
|
|
#42 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Heilt uformell undersøkingMin norsklærer også. Hun var dessuten rå på å stryke ut fyllord i teksten, de finnes det mange av |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Passiv
|
Jeg tolket utsagnet om den røde blyanten som om det var en feil. Min realistbakgrunn får ta sin del av skylden. |
|
|
|
#44 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Heilt uformell undersøkingNå for tiden bruker norsklærerne rødblyanten (eller "spor endringer", som det også kalles) til å skrive laaange tilbakemeldinger til hver elev om hva som er bra og hva som kan forbedres innenfor kategorier som grammatikk, flyt, tekstbinding, ordforråd osv. For hver innlevering, såklart. *rømmer fra norskfaget fort som f*
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Passiv
|
Definitivt et tegn i tiden at man skal bruke ressursene på å skrive rapporter. |
|
![]() |
|
|