|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Du må ikke finne på å amme"Jeg kan ikke annet enn å bøye meg i støvet for dere flotte debattanter her inne, jeg.
![]() |
![]() |
#3 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Absloutt - det ytre er viktigere en noensinne og derfor har vi denne type forkatstelige programmer på TV. Men å gi en slik permieidiot så mye publisetet blir bare så latterlig - da er målet for Jan Thomas og TV3 helt komplett liksom! Hvis man virkelig vil denne holdningen til livs så hadde det kanskje først og fremt vært en ide å begynne med mødre som kjøper kvinneblader med type overskrifter som alltid referer til kroppsvekt og skjønnhet, mødre som spiser salat mens resten av familien spiser middag og andre hverdagslige ting som jeg tror er langt mer skadelig på unge jenter og sitt forhold til kropp en det denne dusten er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Igjen, han har hatt trynet sitt på aviser og tv hele uken, det er desverre, den beste PR han noensinne kunne ha fått i sin bransje. Slik er det bare selv om du personlig ikke mener det er god PR. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jeg går ut i fra at det hadde vært bedre PR for Jan Thomas hvis alle celebritetene i Hollywood hadde undertegnet en underskriftskampanje for å få Verdens Beste, Vakreste og Morsomste Stylist tilbake til Tinseltown. Sist redigert av Maverick : 16-11-07 kl 11:45. Årsak: Glitter City, Tinseltown. I'm confused. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|