|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Spinoff: Mest interessante do-opplevelseEn til småinteressant en... Når vi snakker om offentlige toaletter...
![]() |
#22 |
awesom
|
![]() Sv: Spinoff: Mest interessante do-opplevelseJeg har et lass med dohistorier fra Kina.
![]() |
#23 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Mest interessante do-opplevelseHar tatt den transibirske jenrnbanen fra Moskva til Mongolia. Toalettet der ble ikke vasket overhodet de 7 døgnene reisen tok...tilslutt var det 4 cm brunt bæsjevann på gulvet, og doen var veldig tilgriset....Jeg hadde et par solide støvler med 3 cm hel som alle i følget brukte når de skulle på do. De støvlene ble selvfølgelig kastet etterpå......:grøss:
![]() |
#24 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinoff: Mest interessante do-opplevelseKina er et ganske spennende doland. Vi var ved den kinesiske mur - ikke den delen som er fullstendig ombygget for turister, men den delen som bare er delvis tilrettelagt for utlendinger.
![]() |
![]() |
#25 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Spinoff: Mest interessante do-opplevelseDenne er litt på kanten da, det er ikke menneskedo det er snakk om, og jeg er ikke førsteperson. Jeg var avløser på en gard der de skulle skifte ut gulvet som sauene gikk på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Spinoff: Mest interessante do-opplevelsePå bilferie gjennom Europa har jeg opplevd mange snodige doer. En do hadde nedskyllingsmekanismen knyttet til låsen, så når man låste døra sto doen og skyllet ned og skyllet ned helt til man låste opp igjen.
![]() |
#27 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Spinoff: Mest interessante do-opplevelseSpeiderleire er også et yndet sted for sære doopplevelser. Ene leiren jeg var på så hadde de laget en latruls for gutter og en latrine for jenter. Hvordan guttesaken så ut vet jeg ikke, men hos jentene bak et forheng var det gravd ut en grøft, og en laaang planke var festet slik at man kunne sitte og tisse og bæsje flere samtidig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Mest interessante do-opplevelse
Denne fikk meg til å tenke på da jeg kjørte med buss gjennom Sinai-ørkenen. Jeg måtte på do, det var umulig å vente, og vi hadde pause midt i den flate ørkenen. Det eneste man kunne late som om man gjemte seg bak, var en rørledning. Så "bak" den satte jeg meg på huk og gjorde mitt fornødne mens en hel buss, hovedsakelig fyllt av arabiske menn, så på.
![]() |
#29 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Mest interessante do-opplevelseVi var på båtferie med foreldrene mine (det var sommeren jeg var 13 eller 14) og jeg skulle på do på kvelden. Det var mørkt på badet, bortsett fra lyset gjennom vinduet, og jeg satt meg ned, gjorde mitt fornødne, kledde på meg, og dro ned. Og hva ser jeg?! Selvlysende prikker i vannet som spinner rundt! Herregud, jeg ble livredd. Smalt døren opp og hyler: Mamma, jeg bæsjer radioaktivt!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
På farten igjen
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Spinoff: Mest interessante do-opplevelseMin mest minnerike do-opplevelse må ha vært da jeg og min mann var på Youssou N'Dour-konsert i Gambia. Konserten fant sted på et enormt område, og det må ha vært mange tusen Gambianere der + oss to.
![]() |
#31 |
trøtt
|
![]() Sv: Spinoff: Mest interessante do-opplevelseTja...
![]() |
|
|