Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Mest interessante do-opplevelse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-07, 18:40   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Spinoff: Mest interessante do-opplevelse

Mim syntes visst undertegnede og sikkert flere andre var pripne i do-børstetråden, og jeg bedrev litt selvransakelse. Da kom jeg på flere særdeles interessante do-opplevelser, og fikk lyst til å høre om flere hadde noen interessante opplevelser?

Sist redigert av Balanse : 26-09-07 kl 21:21. Årsak: Feilretting, et møst for de søvntorturerte
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 18:48   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Mest interessante do-opplevelse

Min mest interessante do-opplevelse var på Potala Palace i Lhasa i Tibet!
Der var det en utedolignende affære helt på toppen av fjellet, hvor templet ligger, med hull i gulvet. Gjennom hullet så man ca. 150m rett ned. Og neddi der samlet altså alt seg...
Dopapir og vann var ikke å se.

En luftig opplevelse, for å si det mildt.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 18:57   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja... Min særeste do-opplevelse gjelder ikke meg som førsteperson, men jeg var difinitivt deltakende. Jeg må ha vært 11-12 år gammel, tror jeg.

Vi var ute og reiste med ferge, skulle være på på hytta hele sommeren, og Pellepus var med i kattebur. Etter en stund blir katta så urolig, og mor sier han kanskje må tisse. Jeg fikk i oppdrag å ta katta med på do...

Særlig...

Mor Inagh holder katta over den pittelille håndvasken, med en tanke om at katter sikkert ikke tisser så ille...

Særlig...

Det er mulig katter ikke tisser så ille - men skitredde katter, er bokstavlig talt skitredde... Katta skeit i vinkel - fylte den pittelille vasken, skeit på do, på vegger - det svatt opp i taket...

Katta fikk panikk, mor Inagh fikk panikk - panikkslagen katt klorer, mor Inagh slipper panikkslagen katt... oppi håndvasken som er full av kattemøkk...

Mor Inagh har nå virkelig panikk, åpner døra, med det resultat at Pellepus, innsauset i skit, forsvinner ut blant passasjerene...

Alle som vet hvordan kattemøkk lukter kan tenke dere at mor Inagh sin mor ikke var spesielt blid over å måtte skure ned toalettet på ferga... for så å skure panikkslagen katte...

som mor Inagh fant igjen i et hjørne av ferga, omringet av små barn som ville kose pus...

Jadda...

Gammel 26-09-07, 19:00   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kremt...

Det hører forresten med til historien at senere i ferien var Inagh-familien og Pellepus godt insallert på hytta. Hytta har som seg hør og bør utedo.

Pellepus legger seg snart ut med øyas lokale branne av en sjefskatt... De slåss så pelsdotter fyker og det høres over hele øya. Far titter ut døra for å finne ut hvor rabalderet kommer fra, og Pellepus kommer inn som et skudd.

Katta fyker opp trappa med en viss fart, gjemmer seg godt under dyna til mor og far, og der blir han. Far går så inn til mor og sier hun må ta seg en tur på loftet. "Pellepus har gjemt seg i senga, og det så ut til at han blødde noe alvorlig..."

Mor går på loftet... og Pus må vaskes og renses etter alle kunstens regler, ja...
Og sengetøyet må vakses og renses etter alle kunstens regler ja...

Pellepus var ikke full av blod som far trodde...

Gjett hvor kattene hadde valgt å slåss så busta føyk?

Utedoen? Hørte jeg utedoen?

Hadde vi vaskemaskin på hytta?

Var min mor blid?

Gammel 26-09-07, 20:33   #5
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har flere. Blant annet fra Goa hvor doen var et hull i en sementplattform som man skulle stå på huk over. Hullet gikk rett ut i naturen. Ved siden av sto det en stokk til å jage bort grisen med. Jeg skal love det var moro med en heftig runde giardia med oppkast - simultankapasitet var absolutt et must.

Eller på Filippinene da vi kjørte buss på landsbygda et sted. Da vi stoppet i en liten landsby, måtte jeg absolutt på do, men ingen fasiliteter fantes. Jeg fikk på et eller annet vis kommet meg inn i et lokalt hjem. Der var det helt mørkt, og jeg ble loset inn på doen (som jeg aldri så ordentlig, men det var nå noe å sitte på). Det hastet, og jeg måtte bare av med buksa i en fei. Etter hvert hørte jeg det pep små tynne pip. Da øynene ble vant til mørket, så jeg at i sprekkene i veggen (som det var mange av) satt det hundreder av kakkerlakker og viftet med følehornene sine - veggen nærmest levde av kakkerlakker. Ikke vet jeg om det var de som pep, men jeg valgte å tro det heller enn å tenke på hva annet som var der i mørket. Jeg gjorde meg fort ferdig.

Gammel 26-09-07, 20:41   #6
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Tja... Min særeste do-opplevelse gjelder ikke meg som førsteperson, men jeg var difinitivt deltakende. Jeg må ha vært 11-12 år gammel, tror jeg.

Vi var ute og reiste med ferge, skulle være på på hytta hele sommeren, og Pellepus var med i kattebur. Etter en stund blir katta så urolig, og mor sier han kanskje må tisse. Jeg fikk i oppdrag å ta katta med på do...

Særlig...

Mor Inagh holder katta over den pittelille håndvasken, med en tanke om at katter sikkert ikke tisser så ille...

Særlig...

Det er mulig katter ikke tisser så ille - men skitredde katter, er bokstavlig talt skitredde... Katta skeit i vinkel - fylte den pittelille vasken, skeit på do, på vegger - det svatt opp i taket...

Katta fikk panikk, mor Inagh fikk panikk - panikkslagen katt klorer, mor Inagh slipper panikkslagen katt... oppi håndvasken som er full av kattemøkk...

Mor Inagh har nå virkelig panikk, åpner døra, med det resultat at Pellepus, innsauset i skit, forsvinner ut blant passasjerene...

Alle som vet hvordan kattemøkk lukter kan tenke dere at mor Inagh sin mor ikke var spesielt blid over å måtte skure ned toalettet på ferga... for så å skure panikkslagen katte...

som mor Inagh fant igjen i et hjørne av ferga, omringet av små barn som ville kose pus...

Jadda...

Jeg ler meg skakk her jeg sitter altså. Jeg har også vasket skitredd pus....å fy f.... det STINKER!!!

Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 20:45   #7
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 26-09-07, 20:46   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Ved siden av sto det en stokk til å jage bort grisen med. must.

*får mange morsomme bilder i hodet*
Jeg ler meg fillete over denne tråden. Til og med tiss og bæsj humoren på FP er bra!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 20:47   #9
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Stakkars Pellepus, en skikkelig skitferie (bokstavelig talt)

Gammel 26-09-07, 20:50   #10
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Mest interessante do-opplevelse

Inagh: Jeg ler så jeg tisser på meg av den katta!

Selv har jeg igrunn ikke noen morsomme dohistorier.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 20:53   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsomme og morsomme. Jeg har vel mest ... interessante opplevelser, tror jeg.

Det aller mest ... interessante er egentlig Roskilde, etter at 19 år gamle gutter har spist kebab og drukket abnorme mengder øl i 4 dager. Yeahyeah.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 21:54   #12
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har to...

Første er fra vi ankom Zagreb, Kroatia en sen kveld etter en laang togreise gjennom halve Europa og mere til. Så måtte jeg og venninna mi på do, og vi gikk inn på ett do. Åpnet hver dør, men bare hull i gulvet, så langt øyet rakk. Det sto en mann i pisserenna, så vi spurte han, "Er det bare hull i gulvet her"? "Her inne er det tydeligvis det, men jeg vet ikke hva det er inne på damedoen"...

Andre er noen år senere... Sittende på do på Schipol med salmonella (eller, ikke det, men sånn clampybaktia-greie, kyllingbakterie). Så tenkte jeg, faen så høy lyd det er når sidedamen min tisser. Woow, er det så lytt her, tenkte jeg.

Før jeg innså at det faktisk var jeg som bæsjet.

:deler:

Eller, jeg har tre.

Jeg MÅTTE skikkelig på do en gang i Algerie. Løp inn på en cafe, og spurte om jeg fikk låne doen. Jada, det var helt ok (man trenger ikke være gjest der nede når man er norsk ). Det hang ett skilt på arabisk på veggen, men jeg gadd vel ikke stave meg igjennom det, jeg hadde det TRAVELT.

Det angret jeg litt på, da jeg skylte ned, og det viste seg at rørene var perforert.

Da jeg kom ut (måtte gå gjennom kjøkkenet) sa kokken med ett glis "Ah, you no read Arabic"? Jeg geipet, og gikk derifra

Gammel 26-09-07, 22:59   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

New York Marathon. 25 kilometer. 25 000 (eller noe) løpende mennesker som har brukt doen før meg.

Milevis med løping og litervis med sportsdrikk gjør fæle ting med mager.

I bestyrtelsen glemte jeg å tisse og måtte gjøre det bak en team-bil litt lenger fremme...

Gammel 26-09-07, 23:12   #14
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Så glad jeg startet denne tråden, her ble forventningene møtt og overgått. :littvondtilattermusklene:
Tusen takk!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 23:31   #15
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva? En spinoff uten påll?

Min eneste interessante do opplevelse var i frankrike på et utested der det var slike skinner som man kjører biler opp på ( i metall med spor på) på hver side av et hull, og så skulle man stå over på huk og gjøre fra seg der ...

Gammel 26-09-07, 23:37   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Inagh: Fantastisk

:ler så jeg griner:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 23:42   #17
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

her var det mye morsomt!! Stakkars pusen, en skikkelig møkkaferie

Gammel 27-09-07, 08:38   #18
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

New York Marathon. 25 kilometer. 25 000 (eller noe) løpende mennesker som har brukt doen før meg.

Milevis med løping og litervis med sportsdrikk gjør fæle ting med mager.

I bestyrtelsen glemte jeg å tisse og måtte gjøre det bak en team-bil litt lenger fremme...

Nå tenkte jeg øyeblikkelig på Øystein Sundes geniale "Oslo Maraton" :

Sitat:

Jeg er en gammel pensjonist på treogsytti år
Og jeg har en liten hund som jeg har med meg hvor jeg går.
Og jeg bøyer meg møysommelig og tar opp det den gjør,
unntatt hvergang Oslo Maraton går utenfor min dør.
unntatt hvergang Oslo Maraton går utenfor min dør.

Det er den dagen halve Oslo løper utenfor hos meg.
De søler saft og kaster plast og rydder aldri etter seg.
De løper som om de har stjålet både startnummer og sko.
De ha`kke tid t`å drikke ferdig og langt mindre gå på do.
De ha`kke tid t`å drikke ferdig og langt mindre gå på do.

[...]

Så hvorfor driver folk og sprenger seg her utenfor mitt hjem?
Vi har ikke hatt no`n krig her siden nittenførtifem.
Nei, det er noe de skal rekke, der de haster på sin vei:
Det er å komme først til mål og bæsje utenfor hos meg.
Det er å komme først til mål og bæsje utenfor hos meg.

Jeg skjønner jo nå at den er ganske beskrivende.

Og Inagh med katta: Stakkars pus!

Gammel 27-09-07, 09:36   #19
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå så jeg for meg offentlige toaletter i Algerie... :flashback:

Gammel 27-09-07, 09:42   #20
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Standard

Nei, men omtrent alt det andre stemte, bortsett fra at man ikke får kjøpt dopapir av fyren i "kassa"...

De bruker Wunderbaum istedet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.