Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jordmødre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-07, 14:46   #11
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jordmødre

Nå er jo programmet klippet og redigert, det er litt greit å ha det i bakhodet. Jeg er faktisk litt enig i det hun sa om at et svangerskap av enkelte blir betraktet som noe unormalt og nesten som en sykdom. Noen gravide tør jo nesten ikke bevege seg ut av huset etter at de får to streker. Det har vel en del med personlighet å gjøre, mitt inntrykk er at de som er litt hypokondere i utgangspunktet gjerne blir mye verre under en graviditet.

Jeg leste noe om dette et sted. At siden veldig mange kvinner i dag var vant til å ha full kontroll på livet sitt - jobb, utdannelse, økonomi - så kunne et svangerskap, hvor man faktisk bare må henge med på det som skjer, oppleves som litt traumatisk. *Googler litt*

Bokormen er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.