Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #22

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-26, 18:56   #30
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #22

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg finner ikke "reisemappa" mi. Det er ei lommebok der passet og reserve-kredittkortet ligger. Sist brukt i oktober da jeg var i Berlin, og den er sporløst forsvunnet. Må nok bare melde kortet mista, og har bestilt time til nytt pass i Oslo på fredag (første ledige time her i byen var 13. juli ).

Har heldigvis ID-kort. Det går riktignok ut i september, så skulle gjerne bestilt nytt samtidig med passet - men jeg skal til Wien i uke 10 og tør ikke å ta sjansen på at det nye rekker fram til da. Så får bestille time til kort her i byen etter sommerferien.

Du kan bestille nytt kort nå likevel, men da må det hentes og ikke sendes i posten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.