Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #22

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-26, 18:48   #981
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #22

Tørrhoste som er etterdønningene etter sykdom før jul, og som ikke gir seg selv om formen ellers er OK.

Gammel 04-02-26, 19:04   #982
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som driver å hoster i en evighet - les mitt innlegg i glad-tråden.

Sjefen til sjefen har vært syk i flere måneder, og har nå fått påvist mykoplasmalungebetennelse. (Og i prosessen har han smittet hele familien sin.) Det kan man få medisiner mot, så de kommer til å bli friske. Forhåpentligvis snart, for jeg ønsker at sjefen til sjefen fungerer skikkelig.

Gammel 04-02-26, 22:36   #983
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har hatt mykoplasma før, for mange år siden, og da var jeg skikkelig syk, og dette føles mest som irritasjon. Men det driver meg til vanvidd, og snart må jeg vel krype til korset om det ikke gir seg. Men i går hostet jeg lite og ingenting, i dag er det verre, og jeg skjønner ikke hva som er triggere, annet enn at det er verst hjemme i stua der det er varmere.

Gammel 05-02-26, 00:24   #984
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nyst ti hele dag. Sikkert "blir snart syk-tegn-tegn" for meg.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 06-02-26, 20:02   #985
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Video av Obama publisert på Trump sin sosiale medier-konto.

Gammel 07-02-26, 09:33   #986
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var ikke klar for å våkne nå... altfor tidlig.

Gammel 09-02-26, 09:43   #987
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Det tar meg bare et lite minutt, men det burde vært HELT unødvendig at jeg må sende SMS til avlastningsboligen for å høre hvor mye avlastning Storebror har denne uka, pga at vi står uten avlastningsvedtak, pga saksbehandling har tatt lenger tid enn planlagt.

Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå  
Gammel 09-02-26, 09:48   #988
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg fant en helt NYDELIG ring på nettbutikken til David Andersen, til en grei pris, også er den utsolgt.

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 09-02-26, 10:23   #989
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har mistet en diamant i en ring jeg fikk for to år siden av mannen min. Ikke så stor, men koster sikkert uforholdsmessig mye å sette inn ny. Mulig man kan reklamere, men tipper jeg ikke kommer noen vei? Har kontorhender som er lite i hardt arbeid, liksom, burde jo sitte fast lenger enn to år...?

Gammel 09-02-26, 11:14   #990
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg har mistet en diamant i en ring jeg fikk for to år siden av mannen min. Ikke så stor, men koster sikkert uforholdsmessig mye å sette inn ny. Mulig man kan reklamere, men tipper jeg ikke kommer noen vei? Har kontorhender som er lite i hardt arbeid, liksom, burde jo sitte fast lenger enn to år...?

Jeg ville helt klart reklamert. I mitt hode bør du ha gode sjanser hvis det er en ordentlig gullsmed som har solgt det.

banana er ikke aktiv  
Gammel 09-02-26, 11:24   #991
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg ville helt klart reklamert. I mitt hode bør du ha gode sjanser hvis det er en ordentlig gullsmed som har solgt det.

Utrolig kjipt :erfart:

Jeg har opplevd det samme og ikke kommet noen vei med reklamasjon. De er veldig nøye på å si at man skal ta den av ved håndvask eller ved allskens aktiviteter som kan innebære en risiko. Evt. at man skal ha den regelmessig inne til kontroll og utbedring. Siden din er såpass ny, håper jeg det går bedre for deg.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 09-02-26, 12:07   #992
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 09-02-26, 18:27   #993
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg finner ikke "reisemappa" mi. Det er ei lommebok der passet og reserve-kredittkortet ligger. Sist brukt i oktober da jeg var i Berlin, og den er sporløst forsvunnet. Må nok bare melde kortet mista, og har bestilt time til nytt pass i Oslo på fredag (første ledige time her i byen var 13. juli ).

Har heldigvis ID-kort. Det går riktignok ut i september, så skulle gjerne bestilt nytt samtidig med passet - men jeg skal til Wien i uke 10 og tør ikke å ta sjansen på at det nye rekker fram til da. Så får bestille time til kort her i byen etter sommerferien.

Gammel 09-02-26, 18:56   #994
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg finner ikke "reisemappa" mi. Det er ei lommebok der passet og reserve-kredittkortet ligger. Sist brukt i oktober da jeg var i Berlin, og den er sporløst forsvunnet. Må nok bare melde kortet mista, og har bestilt time til nytt pass i Oslo på fredag (første ledige time her i byen var 13. juli ).

Har heldigvis ID-kort. Det går riktignok ut i september, så skulle gjerne bestilt nytt samtidig med passet - men jeg skal til Wien i uke 10 og tør ikke å ta sjansen på at det nye rekker fram til da. Så får bestille time til kort her i byen etter sommerferien.

Du kan bestille nytt kort nå likevel, men da må det hentes og ikke sendes i posten.

Gammel 09-02-26, 19:17   #995
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så utrolig kjipt! Jeg ville forsøkt å reklamere. Evt så ville jeg sjekket om innbo- eller reiseforsikring dekker det.

Gammel 09-02-26, 19:31   #996
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Du kan bestille nytt kort nå likevel, men da må det hentes og ikke sendes i posten.

Som i at jeg kan beholde det gamle til jeg henter det nye? Og kan jeg hente i en annen by enn der jeg bestiller?

Gammel 09-02-26, 20:47   #997
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Som i at jeg kan beholde det gamle til jeg henter det nye? Og kan jeg hente i en annen by enn der jeg bestiller?

Det siste vet jeg ikke svaret på, men går ut fra at de klarer det. Og ja, da kan man beholde det gamle frem til man henter det nye.

Gammel 10-02-26, 09:20   #998
Blånn

Blånn sin avatar

Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Du kan få sendt kort/pass dit du ønsker å hente det. Poden bestilte i Lillestrøm og hentet på Grønland.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 10-02-26, 12:22   #999
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

De nye kuttene på Oslo Nye, er det lov å gruffe om?

Og samtidig ser jeg jo at langsiktig drift der vil kreve store investeringer. Bygget er så tungrodd og slitt.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 10-02-26, 15:49   #1000
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg HATER offentleglova. Den er skrevet i en eldre tid og med helt andre formål enn at folk som kjeder seg skal kunne sitte og bestille hundresiders dokumenter fra 20 år tilbake i tid, bare fordi det er artig og klikkende fra en ipad. Og gjerne også samme dokument flere ganger på et år. Min jobb er uansett nesten den samme HVER ENESTE GANG, og må prioriteres foran andre presserende oppgaver.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.