|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#482 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg synes kjolen er skikkelig fin! Jeg liker det meste fra frøken Dianas, men er jo også nærmere 50.
|
|
|
#483 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg liker også mye fra frøken Dianas, men denne syntes jeg kanskje var litt kjerring :dukke: Sist redigert av løve70 : 08-02-26 kl 10:06. |
|
|
|
|
|
#485 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg tenker ikke på at kjerring står for utdatert og gammelt, men en stil som er for de som er eldre enn det jeg er. Altså om en på 60 har på seg kjerring klær har hun på seg noe som passer for de som er 80. |
|
|
|
|
|
#486 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva lurer du på i dag? #03
Den er fiiin. Nå går ikke jeg i kjoler i det hele tatt, men Eldste, hun skal få det tipset. Liker hun den blir det bursdagspresang. Hun har bursdag i dag og feiring her, men presang er glemt. |
|
|
|
|
|
#487 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
Det handler vel ikke om å være utdatert eller gammel, men om å bruke klær som «gjør deg eldre»?
|
|
|
#489 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Ja, jeg kommer fra et av disse stedene hvor "kjerring" er et nøytralt ord på en gift kvinne, og kan bruke det selv i forbindelsen "kjerringa til ... " i stedet for "kona til ..." Likevel greier jeg fint å skille, og har ingen problemer med uttrykket "kjerringklær", jeg skjønner godt hva det betyr, og bruker det lett selv. Og jeg tenker heller ikke på det i sammenhengen utdaterte eller umoderne klær, men klær som får en til å virke eldre eller med "satt".
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 09-02-26 kl 10:01. |
|
|
|
|
|
#490 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg lurer på hvor teit jeg kan bli. I dag ble jeg kjempeleimeg fordi ene barnebarnet knuste en kopp jeg er glad i. Riktignok etter at jeg hadde sagt fra at den koppen ikke skulle røres. Men dog. Ungen er bare seks år. |
|
|
|
|
|
#491 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Forstår deg godt, Strå.
|
|
|
#492 |
|
<3
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Fuglene synger ute, men det er følt temperatur -22. Ikke akkurat vår.
|
|
|
#493 |
|
|
Store blomster er inn denne våren. |
|
|
|
|
|
#494 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Når det kommer til hvilke klær som gjør meg gammel, så avhenger det jo også veldig av hvordan de passer til min kropp.
|
|
|
|
#495 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Vil si det er bedre i mine øyne å dra alle over en kam og bruke kjerring om en stil, enn å bruke et spesifikt navn som feks Gro Harlem Brundtland. Men stort sett så er begge deler veldig beskrivende da for oss her på fp. |
|
|
|
|
|
#496 |
|
<3
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeglurer på dette: Jeg leste et innlegg her, som stod at det var lagt inn klokka 16:01. Men klokka på min IPad var bare 16:00. Skulle ikke klokkeslettet vært styrt av hvor mye den var på min IPad?
|
|
|
#497 |
|
|
Klokken på FP styres ikke av din tid. Er man i f.eks. USA så er tiden på FP 6-9 timer feil avhengig av hvor i USA du er. |
|
|
|
|
|
#498 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Hvordan er det mulig at fitbit-klokka mener jeg er på 100 på readiness score (og excellent) når jeg har sovet mindre enn fem og en halv time i natt og har vondt både her og der?
|
|
|
#499 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Jeg tror også at klokka på FP er nesten tre minutter raskere enn alle de andre klokkene jeg kjenner til. Når jeg nå sender dette innlegget, så er min klokke 17.11 blank!
|
![]() |
|
|