Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Er det mye selskapelighet i julen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-25, 00:01   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mye selskapelighet i julen?

Ja, ganske mye og det er vi som er verter for det aller meste i år.
Søstre og pappa kommer på julekvelds og gavebytting nå i uka. Til helga kommer barn, svigerbarn og barnebarn hjem og blir en uke. Svigers og svogers kommer på julegrøt julaften, svigers og pappa på kvelden. Svogers og svigers til middag 2.dag, og SÅ skal vi endelig være gjester hos venner 3.dag. Søndag 28 reiser kidsa, meg og mannen drar til fjells og får venner på besøk til nyttår.

Jeg trenger sikkert en ferie etter ferien.

Jeg var på julebord med jobben forrige helg og gikk hjem rundt midnatt. Ikke fordi det var kjedelig, men fordi jeg ikke ville gå the walk of shame mandagen etter.

Sist redigert av 007 : 16-12-25 kl 12:33.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.