Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #22

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-25, 22:15   #11
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #22

Huff, god bedring til med-syke, her er det influensalignende tilstander og nå er det heldigvis bare hoste igjen for oss.

Og så ble jeg helt urettmessig skjelt ut av en gretten gubbe i trafikken i dag, mens jeg stod og ventet på en parkeringsplass. Ikke sperret jeg veien for ham, og jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor han stod dirrende utenfor vinduet mitt og påsto at jeg hadde parkert ulovlig når jeg ikke engang stod stille da han startet spetakkelet. Det var jo han som forlot bilen sin og sperret veien, ikke jeg.
Og på engelsk, til og med, og da jeg prøvde å si at jeg ikke kunne parkere bak bygningen fordi jeg skulle hente en stor pakke og vet at personalet alltid er hjelpsomme om jeg står på hc-plassen rett utenfor døra prøvde han å stikke hånda inn i bilen og ta hc-kortet mitt og påsto at jeg sikkert hadde stjålet det.
Var så sint at jeg skalv og mistet krykkene mine og holdt på å ramle inne på bensinstasjonen mens jeg stod i køen.

GydaG er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.