|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gave for kr 2000statlig ansatt, fikk blomsterkvast til 50-årsdagen… |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gave for kr 2000Vi har trekk vi også, ved behov for å oppgradere gavekassen. Det gis kun gaver til runde dager og nyfødte babyer.
|
|
|
#43 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave for kr 2000Jeg var privat ansatt da jeg ble 50, og da fikk jeg maks lovlig gave på 5000,- |
|
|
|
|
|
#44 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gave for kr 2000(Vi får et skuldertrekk og kanskje en kakebit i skoleverket).
|
|
|
#45 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gave for kr 2000Hos oss samles det inn penger når noen slutter. Men så finnes det noen retningslinjer for når det skal gis gave (inkludert størrelse på gave) og når det skal være feiring betalt av virksomheten. 50- og 60- årsdagene har slike regler.
|
|
|
|
#46 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave for kr 2000Vi har også regler for gaver. Det er 500,- når man blir 40, 50 og 60. Og så gave når noen gifter seg og får barn. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave for kr 2000Jeg ville kjøpt DNT jubileumsgenseren. Den hvite islenderen med røde T'er på. Akkurat den er jeg ordentlig svak for, selv om den er av grov ull. Edit, bilde: |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gave for kr 2000
Og giftemål ja, det utløser også gave. Ingen store summer for noe av dette, det er jo vi selv som betaler.
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave for kr 2000Jeg er glad i å kjøpe kunst når jeg får gaver av en slik størrelse. Da i form av fine bilder som jeg kan glede meg over hver eneste dag. Gratulerer med 50 år! |
|
|
|
![]() |
|
|