|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Gave for kr 2000En av fordelene med å være statsansatt at det er regler for feiring av jubileer. Så på mandag fikk jeg et gavekort på kr 2000 i anledning at jeg rundet 50. (Jeg fikk også invitere masse kolleger på kakespising, og det synes jeg var skikkelig stas. Det ble til og med sunget bursdagssang.
|
|
|
|
#2 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gave for kr 2000
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 19-11-25 kl 09:56. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave for kr 2000Silke-ullskjerf fra Therese Enger. Om du vil se på noen har de i butikken til Norway Design. Sist redigert av Shun : 19-11-25 kl 10:21. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Sv: Gave for kr 2000Jeg fikk selv et par gavekort tidligere i høst i samme forbindelse og ønsket kjøpe noe jeg hadde glede av over tid for det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Gave for kr 2000Det er tydeligvis mer lukrativt å fylle år i stat enn i kommune. Vel unt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave for kr 2000siden det er den tida av året: en skikkelig fin adventsstjerne eller adventsstake |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave for kr 2000Noe nyttig turutstyr eller turklær? Jeg har en flott skalljakke kjøpt for div gavekort jeg en gang fikk.
|
|
|
#8 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gave for kr 2000Jeg hadde lagt i resten selv og kjøpt dette : |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave for kr 2000https://www.nordicnest.no/merkevarer...ntId=591286-01 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Gave for kr 2000Et kashmir skjerf. Jeg elsker mitt og bruker det mye, har trekantet som også brukes over skuldrene.
|
|
|
|
#12 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Gave for kr 2000Jeg tror jeg ville gått for denne
|
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gave for kr 2000Jeg lurer på om jeg ville kjøpt meg et Rørospledd.
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Sv: Gave for kr 2000Lagringsvin.
|
|
|
#15 |
|
Trøtt
|
Sv: Gave for kr 2000Noe du ikke ville brukt 2000kr på selv. Da jeg fylte 50 fikk jeg Gucci-solbriller fra jobben (de hadde fått handlehjelp fra noen som kjenner meg, ja) - jeg kjøper gjerne solbriller men ville aldri brukt så mye penger på det selv, så det er en gave som både er mye brukt og som jeg setter pris på hver gang jeg bruker de.
|
|
|
#16 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Gave for kr 2000Da jeg fikk tilsvarende sum fra min arbeidsplass i anledning rund dag, så endte jeg opp med å kjøpe løpesko. Litt "forbruksvare", forsåvidt, men samtidig ganske symbolsk der og da, fordi jeg like før hadde gjennomgått en hofteoperasjon, og kunne endelig løpe uten smerter, for første gang på flere år.
|
![]() |
|
|