|
|
#241 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråd #22Så vondt, Serafin!
|
|
#242 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråd #22Fikk meg et lite sjokk da jeg skulle sminke meg, er jo full i blodutredelser rundt øynene.
|
|
|
#243 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #22Fotballfolk!
|
|
#244 |
|
rakkarpus
|
Sv: Gruffetråd #22
Lykke til, Blondie!
|
|
#245 |
|
Introvert optimist
|
AMEN!
|
|
#246 |
|
|
Sv: Gruffetråd #22Heiheiheihei, det er ikke alle fotballfolk som er sånn altså. (Men altfor mange, jeg registrerer en del hårreisende ting som gjøres i gutteavdelingen for 2015-kullet i vår fotballklubb.) |
|
|
|
|
#248 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #22Ja, jeg har jo gnålt om dette alltid, så dere er sikkert lei av å høre det, men det er bra for unger å
|
|
#249 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gruffetråd #22Det er mange fotballgærninger. Det kan jeg være den første til å skrive under på.
|
|
|
#250 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #22Den helvetes nabobikkja. Egentlig de helvetes eierne, da. |
|
|
|
|
#251 |
|
|
Sv: Gruffetråd #22Hockeylaget har bedrevet alternativ barmarkstrening i perioden uten ishall tilgjengelig, det har vært typ terrengsykling, løping, innebandy og fotball på steder hvor det allerede har vært ledig banekapasitet. Det har egentlig vært helt topp, men krever trenere som er løsningsorientert (og entusiastiske). |
|
|
|
|
#252 |
|
har tatt seg sammen
|
|
|
#253 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Gruffetråd #22Blondie
|
|
#254 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråd #22Når t-banen er stengt og bussen overfylt, så er det jo fint at man kan løpe til jobb, og da er det fint at de asfalterer gang- og sykkelveien og at det alternative fortauet man guides inn på, er så overgrodd at man har valget mellom å løpe i veien sammen med bussen, eller inn i tornekrattet.
|
|
#255 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråd #22Trakk en tann på lørdag, skal visstnok ikke være så vondt. Jeg er fortsatt avhengig av maks dose smertestillende på dag og trekant medisin for å overhode kunne sove. Kneet mitt smalt til i går og er nå hovent, stivt og skikkelig vondt. Jeg har vært hos gynekolog og byttet spiral i dag og på vei dit kastet jeg opp ut over kjolen min (kjørte bil så ikke akkurat mulig å forhindre) så hele meg stinka under konsultasjonen (det var egentlig tre små flekker som ble dekket til av medbragt jakke). Nå tror jeg rett og slett jeg går å legger meg slik at jeg kan dyrke smertene mine i fred, uten Harald Eia. Jeg vet at de bare sitter i hodet. Jeg har tross alt vært hos legen før, med smerter, som kvinne.
|
|
|
#256 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Gruffetråd #22Floksa; du fortjener en tur under dyna nå. Virkelig.
|
|
#257 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #22God bedring, Floksa.
|
|
#258 |
|
Dragedytteren
|
Jeg prøvde å si i et komitémøte at vi kanskje skulle ha fotball som sommeridrett og ski (alpin) som vinteridrett, i stedet for oppvarmet kunstgress og mengder av kunstsnø. Minst en av de andre på møtet (som også sitter i idrettsrådet) så ut som han skulle få hjerteinfarkt og gå i taket samtidig. Det å prioritere miljøet, og spare noen sårt tiltrengte kommunekroner, var visst ikke aktuelt.
|
|
#259 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #22Når du ser frem til noe nesten alene tid hjemme, og alle kommer hjem tidligere.
|
|
#260 |
|
bits and pieces
|
|
![]() |
|
|