Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #22

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-25, 21:34   #11
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #22

Ok, jeg skjønner at det dreier seg om ressurser og tid og fandens oldemor, men jeg gruffer litt uansett.

I sommer søkte jeg om Memoplanner til Storebror, fordi avlastninga (og jeg) mente at det er genialt å begynne og trene på dette NÅ, ettersom å flytte for seg selv er der fremme i horisonten. (Tidshorisonten der er et gruff i seg selv)

Så jeg søkte, med tillatelse fra ergo om å bare gjøre det selv. Fikk det innvilget, og levert. Leverte hele greia på boligen for 3-4 uker siden, ettersom de ville begynne å bruke den, nå som han er der mandag til onsdag, hver uke. So far so good.
Jeg har lagt inn "skjelettet", som morgen, kveld, taxi hjem og taxi til skolen osv. Og gitt skolen og boligen tilgang, og gitt beskjed om at send meg mailadresser, så legger jeg til de som trengs, ev fikser hun som er koordinator det.

I dag kom nye telefonen til Storebror, og da kunne jeg legge inn appen på hans tlf også. Så jeg sa fra om det til boligen, når vi uansett hadde kontakt om noe annet.

Hun jeg snakket med, som er Storebror sin sekundær-kontakt VISSTE IKKE AT HAN HADDE MEMOPLANNER DER OPPE!!! Den er på størrelse med en jækla tv, og henger på veggen, eller skal egentlig henge på veggen, den står vel sannsynligvis i pappeska si enda.

Så ja. Nei.

Jeg er jo egentlig ikke overrasket. Sånn egentlig. Men jeg gruffer litt, anyway.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:12.