|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Den store valpetrådenJeg er hunde-bestemor til verdens nydeligste Maltipoo.
![]() |
#23 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store valpetrådenVi har valp og er nybegynnere føler vi, har hatt valp en gang før men det er 18 år siden.
![]() |
#24 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Den store valpetråden
Så flink dere har vært her!
![]() |
#25 |
søt
![]() Sv: Den store valpetrådenVi hører aldri en lyd fra vår hund på natta.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Den store valpetrådenHar noen erfaring med å fullfòre valper med Vom & hundefòr? Min 10 uker gamle valp fòres nå på fòret vi ble anbefalt fra oppdretteren, Monster valpefòr, altså et tørrfòr. Hun har ok konsistens på avføring så lenge hun får en skvett Biola i fòret, men hun bæsjer avsindige mengder til å være en så liten valp. Jeg har tre andre labradorer, men har aldri sett slike mengder bæsj hos en så liten valp. I tillegg promper hun så ille at vi av og til føler for å rømme. Hun får ikke noe annet enn tørrfòret sitt pluss litt gulrot av og til. Tørrfòret brukes også som godbit. Fòrer med oppbløtt tre ganger daglig foreløpig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Den store valpetrådenAkira får en blanding av råfor og tørrfor.
![]() |
#28 |
søt
![]() Sv: Den store valpetrådenValpen vår får bare tørrfor og det har vært sånn siden vi fikk han. Han elsker det, og har fin avføring. Han er så utrolig ivrig på å snuse når vi går tur, enten så trekker han fremover snusende ivrig, eller så henger han fast bak med nesa i noe. Her har vi en del å jobbe med!
![]() |
|
|