|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#601 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg har bestemt meg for å kjøpe mest mulig brukt, og sjekker finn før jeg kjøper noe nytt. Har kjøpt meg to bukser, en joggedress og 4 t-skjorter for ca 800 kr.
![]() |
#602 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Vi sjekker alltid finn først om det er noe vi trenger. Nå sist kjøpte vi treheller til terrassen.
![]() |
#603 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg har kjøpt lystette gardiner til soverommet, pulsklokke, to jakker til 13-åringen og løpesko på finn de siste månedene. Løpeskoene var riktignok ubrukte.
![]() |
#604 |
kamerat
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Kjøpte veldig fancy tegnebrett på Finn i bursdagsgave til den nyslåtte 20-åringen.
![]() |
#605 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)
Ja, min 17-åring går på skole rett ved siden av Stadsmissionen i Stockholm, og kjøper det meste hun trenger der, både av klær, sko og vesker, og møbler og stæsj til hybelen.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 21-05-25 kl 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Trøtt
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Roxy linbukser til alle tre jentene, sommerbluser til to av jentene og en sommerkjole, alt fra tise de siste ukene. Prøver å finne en grønn sofa men den jeg hadde pekt meg ut ble solgt til noen andre. Må følge litt med.
![]() |
#607 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg har for tiden noen-og-seksti annonser på finn.no og har solgt en god del faktisk. Så akkurat nå er jeg ganske flink til å selge det jeg ikke bruker og jeg sjekker alltid finn før jeg kjøper nytt når jeg trenger noe. Det er altså så bra!
![]() |
#608 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Vi er også aktive brukere av "Arvesentralen" på Facebook i kommunen vi bor i (da vi bodde i større kommune var det arvesentral per bydel, men nå bor vi i bitteliten kommune så her er alt samlet). Har gitt bort en hel del og også hentet en del hos andre. Det er helt genialt når jeg bare vil bli kvitt ting og ikke orker styre med Finn.
![]() |
#609 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg kjøper nesten alle mine klær på bruktbutikker eller Tise. Jeg har det med å like sånne ting som ikke er helt moteriktig akkurat nå, så jeg finner en del fint og billig. Har dog merket at det er lett å plukke med seg for mye fra sånne steder bare fordi man er glad for å finne ting som passer, så jeg må skjerpe meg litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg har fått nytt spisebord. Det var noen som ga vekk et bord fra Bolia på en lokal facebookgruppe. Det har bare en fot midt på, og er litt nettere enn det jeg hadde.
![]() |
#611 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)
Da er vi to.
![]() |
#612 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Forrige helg hadde en av naboene og et par venninner garasjesalg. Jeg endte opp med 3 flotte kjoler |
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg har gjort ett kupp på finn, fikk kjøpt tv benk for en rimelig penge. Benken var like fin.
![]() |
#614 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Ikke meg, men vår niese på besøk fikk seg genser og t-skjorte i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Jeg har kjøpt 5 bøker i Five nights a Freddie's serien som skal være bursdagsgave.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 06-06-25 kl 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Kjøp brukt, folkens (en hyllest til Mave)Og en kjempekul jakke fra Pulz.
![]() |
|
|