Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvor kjøpe fotballtrøye til barn?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-25, 09:07   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøpe fotballtrøye til barn?

Lillebror har hengt seg på fotballbasillen og nå ønsker seg selvsagt en fotballtrøye. I sommer skal vi til Hellas og der har jeg håp om å finne en butikk som kan supplere beholdningen med et par billige versjoner, men han har bursdag før det.
Er det slik at det finnes en butikk på nett der man kan bestille en fotballtrøye fra Chelsea, tilhørende en spesiell spiller? Som dere skjønner er jeg helt blond her.

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-06-25, 09:18   #2
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe fotballtrøye til barn?

Unisportstore har det du er ute etter.

Gammel 06-06-25, 09:19   #3
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Unisportstore har det du er ute etter.

Herlig. Takk. Noen erfaring med størrelsene på barneutstyret der?

Gammel 06-06-25, 09:19   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så lenge du er villig til å betale veldig mye penger, så får du dette på dagen på Fotballshop på Oslo City. Det er dessverre ikke mye billigere å bestille på nett hvis du skal ha original vare.

I Hellas får du kjøpt trøyer som er langt billigere. Men da er det nok ikke like stort utvalg i spillere, og kanskje særlig ikke for Chelsea.

Gammel 06-06-25, 09:20   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Så lenge du er villig til å betale veldig mye penger, så får du dette på dagen på Fotballshop på Oslo City. Det er dessverre ikke mye billigere å bestille på nett hvis du skal ha original vare.

I Hellas får du kjøpt trøyer som er langt billigere. Men da er det nok ikke like stort utvalg i spillere, og kanskje særlig ikke for Chelsea.

Nei, skjønner. Jeg trenger det ikke på dagen, så jeg kan bestille på nett uansett.
Ang Hellas vet jeg utvalget der fra før ja, men der tenker jeg bare han kan velge seg et par enkle greier ut fra de de har.

Gammel 06-06-25, 11:48   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til generell bruk har HM som oftest landslagstrøyer til barn.

Unisport er yndlingssjappa på nett til mine fotballbarn.

... ellers ligger det ofte en del ute på Finn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-25, 12:28   #7
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Herlig. Takk. Noen erfaring med størrelsene på barneutstyret der?

Ja og nei. Veit at det har blitt kjøpt nokre trøyer der, men hugsar ikkje størrelsane. Vil tru det er ganske standard.

Gammel 19-06-25, 13:05   #8
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Til generell bruk har HM som oftest landslagstrøyer til barn.

Unisport er yndlingssjappa på nett til mine fotballbarn.

... ellers ligger det ofte en del ute på Finn.

Har du noen erfaring med barnestørrelsene på unisport, Maverick? (eller andre)
Junior er i underkant av 150 høy og jeg er så i tvil om størrelsene. Om 145-158 er litt knapp, er det dumt med en så dyr trøye. Men neste er jo da 158-170, og jeg vil ikke han skal drukne heller.

Gammel 19-06-25, 13:40   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Junior er i underkant av 150 høy og jeg er så i tvil om størrelsene. Om 145-158 er litt knapp, er det dumt med en så dyr trøye. Men neste er jo da 158-170, og jeg vil ikke han skal drukne heller.

Størrelsen kan nok variere en del fra klubb til klubb. Nå har min gutt vært liten, smal og spinkel, og da har han kunnet bruke fotballtrøyene til lenge etter at cm-målet er passert. Han er 167 nå, og jeg tror faktisk fortsatt han iblant kan bruke noen trøyer som er sånn 152-ish.

Kjenner ikke til Chelsea-trøyene, dessverre.

Gammel 19-06-25, 13:45   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er Nike, ser jeg. Flere klubber har jo det - håper noen har erfaringer å dele!

Gammel 19-06-25, 13:50   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min erfaring er at det ikke gjør noe om man drukner litt i en fotballtrøye. Men guttungen min har et høyt antall samlet opp gjennom alle år, og har alltid kjøpt sin "vanlige" størrelse, uansett klubb og merke. Kan ikke huske at det har vært store avvik.

Gammel 19-06-25, 13:50   #12
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte trøye Liverpooltrøye med riktig navn på ryggen på fotballshoppen på Sandvika storsenter. Den var i 158 til gutten som da var maks 150. Den varte ikke lenge.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-25, 13:52   #13
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg kjøpte trøye Liverpooltrøye med riktig navn på ryggen på fotballshoppen på Sandvika storsenter. Den var i 158 til gutten som da var maks 150. Den varte ikke lenge.

Det er det. Jeg tror jeg går for den største trøya og en shorts i en størrelse mindre.

Gammel 19-06-25, 22:00   #14
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes ofte fotballtrøyer er store i størrelsen, så det kommer nok an på merket. Min yndlingstrøye er str 10 år... De voksne var for store, og du vet jo min størrelse. Den er større enn 10 år til vanlig, for å si det sånn.
S har i str 140 i et annet merke, den er mer enn stor nok. Hun bruker ellers 146/152

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.