|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Hvor kjøpe fotballtrøye til barn?Lillebror har hengt seg på fotballbasillen og nå ønsker seg selvsagt en fotballtrøye. I sommer skal vi til Hellas og der har jeg håp om å finne en butikk som kan supplere beholdningen med et par billige versjoner, men han har bursdag før det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor kjøpe fotballtrøye til barn?Så lenge du er villig til å betale veldig mye penger, så får du dette på dagen på Fotballshop på Oslo City. Det er dessverre ikke mye billigere å bestille på nett hvis du skal ha original vare.
![]() |
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Hvor kjøpe fotballtrøye til barn?
Nei, skjønner. Jeg trenger det ikke på dagen, så jeg kan bestille på nett uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
koko
|
Ja og nei. Veit at det har blitt kjøpt nokre trøyer der, men hugsar ikkje størrelsane. Vil tru det er ganske standard.
![]() |
#8 |
I mål
|
Har du noen erfaring med barnestørrelsene på unisport, Maverick? (eller andre) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
intro
|
Størrelsen kan nok variere en del fra klubb til klubb. Nå har min gutt vært liten, smal og spinkel, og da har han kunnet bruke fotballtrøyene til lenge etter at cm-målet er passert. Han er 167 nå, og jeg tror faktisk fortsatt han iblant kan bruke noen trøyer som er sånn 152-ish.
![]() |
![]() |
#11 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe fotballtrøye til barn?Min erfaring er at det ikke gjør noe om man drukner litt i en fotballtrøye. Men guttungen min har et høyt antall samlet opp gjennom alle år, og har alltid kjøpt sin "vanlige" størrelse, uansett klubb og merke. Kan ikke huske at det har vært store avvik.
![]() |
#12 |
Klar
|
Jeg kjøpte trøye Liverpooltrøye med riktig navn på ryggen på fotballshoppen på Sandvika storsenter. Den var i 158 til gutten som da var maks 150. Den varte ikke lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
I mål
|
Det er det. Jeg tror jeg går for den største trøya og en shorts i en størrelse mindre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe fotballtrøye til barn?Jeg synes ofte fotballtrøyer er store i størrelsen, så det kommer nok an på merket. Min yndlingstrøye er str 10 år... De voksne var for store, og du vet jo min størrelse. Den er større enn 10 år til vanlig, for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|