|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundetEnda godt at Jacob kom hjem for å være sammen med søsteren sin i dag. Det er vondt å høre h ordan de voksne, far og bestemor tar så lite ansvar for relasjonene.
![]() |
#2 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundetDet er jo en viss dobbelmoral i at presse og publikum ikke skal få tilgang når man i mange år har levd godt på å selge sine barn på TV og i bøker spør du meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet
Dette forsto jeg ikke helt? De som skal dømme i denne saken, får jo tilgang på all informasjon de trenger for å fatte en avgjørelse? De er ikke avhengig av at vitnemålet skal være allment tilgjengelig for å komme til en beslutning. Nå har jeg ingen kjennskap til om Tone Ingebrigtsen har levd godt på å selge barna sine til Tv og bøker, men jeg kan på et prinsipielt grunnlag forstå at det kan oppleves som pressen og allmenheten fråtser i saken.
![]() |
#4 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|