Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-25, 14:35   #481
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd

Visning på to timers varsel er litt heftig når det er rotete ungdommer, møkkete hund og slitne voksne i huset. Kom i mål, tjue minutter til de kommer. :svett:

Gammel 24-04-25, 14:36   #482
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Lykke til

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Visning på to timers varsel er litt heftig når det er rotete ungdommer, møkkete hund og slitne voksne i huset. Kom i mål, tjue minutter til de kommer. :svett:

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 24-04-25, 14:48   #483
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Lykke til!

Gammel 24-04-25, 16:02   #484
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker Gaviscon. Vet mange ikke liker den, men jeg synes den er helt ok å ha på nattbordet. Noen ganger tar jeg før jeg legger meg hvis jeg vet jeg har spist sent, f.eks sterk mat. Jeg hadde fast Somac på resept tidligere, som en del av transplantasjonspakken min, men så leste jeg at det ikke var bra å bruke fast, så da fikk jeg faktisk slutte.

Eh, ja det var en side til ja ...

Sist redigert av Karamell : 24-04-25 kl 16:36.
Karamell er ikke aktiv  
Gammel 24-04-25, 16:15   #485
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker Nexium fast og har gjort det i mange år, det redder mye av nattesøvn og generell form.

Gammel 24-04-25, 16:34   #486
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Nei, ikke ennå. Jeg er litt i fornektelsefasen og vil ikke tilbake til 1980-tallet. Jeg noterer det på handlelista. Har du noen konkrete å anbefal?

Jeg bruker Novaluzid.

Gammel 24-04-25, 18:24   #487
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Love hearts fungerer best for meg.

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 24-04-25, 18:41   #488
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi! Det er brutalt. Hvordan gikk det? Jeg tenker at de som kommer på privatvisning på to timers varsel må skjønne hva de går til.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 24-04-25, 19:20   #489
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Oi! Det er brutalt. Hvordan gikk det? Jeg tenker at de som kommer på privatvisning på to timers varsel må skjønne hva de går til.

Det gikk greit, jeg kom i mål og det ble presentabelt. Hun unnskyldte seg for dårlig varsel, men hun bodde ikke i området og skulle hjem i ettermiddag. Greit å ha det overstått. Det er bedre enn den gangen jeg lå hjemme med migrene og 17-åringen med kjæreste på influensasyke på rommet da det plutselig ringte på og det viste seg at megleren hadde glemt å informere om visning.

Gammel 24-04-25, 19:45   #490
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Tenker at når folk kommer på visning på så kort varsel ser ikke hjemmet ut som et interiør blad.

Gammel 24-04-25, 20:09   #491
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Tenker at når folk kommer på visning på så kort varsel ser ikke hjemmet ut som et interiør blad.

Ingen fare for at det gjør det uansett.

Gammel 24-04-25, 20:10   #492
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Ingen fare for at det gjør det uansett.

Godt å høre. Det gjør det ikke her heller, aldri gjort og vil aldri.

Gammel 24-04-25, 20:23   #493
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Mer gruff. Jeg har begynt å utvikle voldsomt med magesyre. Det gjør meg kvalm på en måte og småredd. I tenåra slet jeg med magesyren og påfølgende oppkast. Det tok lang tid å få ting på stell igjen. Og nå har jeg begynt å kaste opp igjen. Det er sinnsykt ekkelt og lett skremmende. Det svir i spiserøret. Har noen tips å gi?

Kan det være magesår?

Gammel 24-04-25, 21:30   #494
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Jeg er så drittlei av å alltid måtte rydde kjøkkenet hver eneste jeg går inn dit!
Har jeg sagt det en trillion ganger? Ja.
Skjer det noe? Nei
Sur mamma

Gammel 24-04-25, 21:44   #495
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg er så drittlei av å alltid måtte rydde kjøkkenet hver eneste jeg går inn dit!
Har jeg sagt det en trillion ganger? Ja.
Skjer det noe? Nei
Sur mamma

Streik!

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 24-04-25, 22:50   #496
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Streik!

Det går bare utover meg selv...

Gammel 24-04-25, 23:58   #497
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal reise til utlandet (som er kjempehyggelig!), og kom til å titte inn i passet.

Herregud. Jeg vet det jo allerede, men har tydeligvis fortrengt det. Jeg ser komplett gal ut. Og jeg vet at det er mange som er misfornøyde med passbildet sitt, men - jeg ser virkelig komplett gal ut.

Da vi skulle skaffe pass til 07-eren her for ikke så alt for lenge siden, så sa han som ekspederte oss "Å hei, her var det virkelig noen som kunne åpne øyne". Over seks år igjen til at jeg kan skaffe meg nytt.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 25-04-25, 00:24   #498
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg skal reise til utlandet (som er kjempehyggelig!), og kom til å titte inn i passet.

Herregud. Jeg vet det jo allerede, men har tydeligvis fortrengt det. Jeg ser komplett gal ut. Og jeg vet at det er mange som er misfornøyde med passbildet sitt, men - jeg ser virkelig komplett gal ut.

Da vi skulle skaffe pass til 07-eren her for ikke så alt for lenge siden, så sa han som ekspederte oss "Å hei, her var det virkelig noen som kunne åpne øyne". Over seks år igjen til at jeg kan skaffe meg nytt.

Du kan da bestille nytt pass før det gamle har gått ut? Jeg ville ha ungene i synk, så bestilte nytt til en av dem da den andre måtte ha.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 25-04-25, 00:31   #499
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Du kan da bestille nytt pass før det gamle har gått ut? Jeg ville ha ungene i synk, så bestilte nytt til en av dem da den andre måtte ha.

"Hei, jeg vil ha nytt pass fordi jeg er så jævlig forfengelig." Usikker på om det er så mye bedre.

Per nå er det i det minste et humoristisk innslag for oss i familien.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 25-04-25, 00:39   #500
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Pappa då han såg passet mitt for 30 år sidan: Jaja, slepp du inn i landet med det der biletet så er du god.

Han får definitivt ikkje sjå passet eg har no, for å seie det slik.

Så dagens gruff blir at ikkje berre vart eg skapt med eit uheldig ytre, men pinadø er eg mindre fotogen også så får ikkje juksa meg utav det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.