|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Sv: GruffetrådVisning på to timers varsel er litt heftig når det er rotete ungdommer, møkkete hund og slitne voksne i huset.
#3 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd
Lykke til!
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Oi! Det er brutalt. Hvordan gikk det? Jeg tenker at de som kommer på privatvisning på to timers varsel må skjønne hva de går til.
![]() |
#5 |
ctrl+z
|
Det gikk greit, jeg kom i mål og det ble presentabelt. Hun unnskyldte seg for dårlig varsel, men hun bodde ikke i området og skulle hjem i ettermiddag. Greit å ha det overstått. Det er bedre enn den gangen jeg lå hjemme med migrene og 17-åringen med kjæreste på influensasyke på rommet da det plutselig ringte på og det viste seg at megleren hadde glemt å informere om visning.
#6 |
kamerat
|
Vi kjøpte vår nåværende leilighet etter en siste-liten-privatvisning hvor det lå skittent undertøy på gulvet og eierne sto og lagde middag på kjøkkenet. (Vi tok den på forkjøpsrett og budrunden var allerede over, så de hadde ikke noe incentiv til å rydde.
|
|