Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sneakers/joggesko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-25, 20:17   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sneakers/joggesko

Jeg trenger nye sko. Bruker joggesko på jobb (kontorjobb i industrien), akillessessenen røk for halvannet år siden og jeg er fortsatt ikke bra. Bør være litt brede ved tærne tror jeg og ikke helt flate. Kan Hooka passe? Andre tips?

Gammel 13-03-25, 20:45   #2
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sneakers/joggesko

Jeg har bred fot, og er glad i Asics gel kayano. Og Hoka Bondi wide.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-25, 21:46   #3
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har problemføtter og trenger god demping. Jeg er på mitt andre par med hviter Skechers max cushioning (ok, dette ordet klarte jeg ikke skrive rett, men orker ikke søke det opp...). Tror de finnes i helsvart også.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-25, 22:24   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Skechers , har problem med ankel selv .

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-25, 14:45   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nike Air Max. Mange farger/utgaver, veldig behagelige, og oppleves veldig mye bredere enn Nike generelt.

Gammel 14-03-25, 20:16   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker og air Max. Jeg har bred fot. Hoka er gode de og, men jeg synes de blir innmari raskt slitt

Gammel 14-03-25, 21:56   #7
millact

millact sin avatar

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nike Air Max. Mange farger/utgaver, veldig behagelige, og oppleves veldig mye bredere enn Nike generelt.

Det er det jeg har brukt siden støvletter i fjor, men de blir litt for smale for venstre fot.

Gammel 14-03-25, 22:44   #8
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

+1 på Skechers. Jeg har flere par og det er favorittskoene. Jeg bred fot (hallux vallux) , dårlig ankel og skadet nerve som går til tå.

Gammel 15-03-25, 11:35   #9
millact

millact sin avatar

Standard

Sjekker ut Skeetchers da. Har egen butikk her.

Gammel 16-03-25, 00:54   #10
scilla

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Anbefaler IKKE Hoka. De er dyre, dårlig kvalitet og håpløs kundeservice - hvis noen i det hele tatt

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-25, 07:09   #11
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Mens jeg er happy med Hoka
Men ja, de slites raskere enn andre, og har fått kritikk for det.
Men om jeg bruker mine og de holder mye bruk i et år så er jeg happy. Brukt mye hoka clifton på jobb (barnehage). Vet mange også bruker bondi. Prøv! Føtter er så forskjellige.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-25, 09:17   #12
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Går også god for Hoka altså. De nyere modellene er mye mer slitesterke enn forfedrene sine, synes jeg. Har et par Bondi til løpesko, brukt utelukkende inne på mølle, og de er vel nærmere 3 år nå. Har også et par clifton 9 kjøpt samtidig til utebruk. De er noe slitt på sålen under, men ellers er selve skoen like hel utvendig og innvendig.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-25, 10:47   #13
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Jeg har sverga til Hoka i mange år, til tross for at de er både dyre og at jeg ikke synes at de holdt lenge nok til å forsvare prisen. I fjor kjøpte jeg mitt første par med Gaitline, og de anbefaler jeg deg å prøve! Jeg skal ikke tilbake til Hoka, men skal nok kjøpe meg et par Gaitline i en annen farge i år.

Jeg har denne modellen: https://www.antonsport.no/gaitline-3...ite-38-v246493

Sist redigert av Engasjert : 16-03-25 kl 13:50.
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-25, 12:43   #14
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har og er fornøyd med FitFlop joggesko. God demping, skinn og lang levetid.

https://www.zalando.no/fitflop-mode-...1a08w-a11.html

Skuffet over Sketchers da de fikk hull innvendig på hel etter en halv sesong, de er lyse og tar til seg all misfarging må som også er vanskelig å fjerne selv med moderne vidundermiddel. Fikk godkjent reklamasjon raskt. Gaitline er neste jeg skal prøve. Har Nike Air Max også.

Gammel 16-03-25, 17:11   #15
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har disse:
https://skechers.no/products/uno-shiny-one-177142bbk
og
https://skechers.no/products/max-cus...49197480673604

Hullene på de hvite vises ikke så godt i virkeligheten og jeg elsker begge to. Lett å renggjøre og ikke noe misfarging siden det ikke er tekstil.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.