|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sneakers/joggeskoJeg trenger nye sko. Bruker joggesko på jobb (kontorjobb i industrien), akillessessenen røk for halvannet år siden og jeg er fortsatt ikke bra. Bør være litt brede ved tærne tror jeg og ikke helt flate. Kan Hooka passe? Andre tips?
![]() |
#2 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sneakers/joggeskoJeg har bred fot, og er glad i Asics gel kayano. Og Hoka Bondi wide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Sneakers/joggeskoJeg har problemføtter og trenger god demping. Jeg er på mitt andre par med hviter Skechers max cushioning (ok, dette ordet klarte jeg ikke skrive rett, men orker ikke søke det opp...). Tror de finnes i helsvart også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Sneakers/joggeskoNike Air Max. Mange farger/utgaver, veldig behagelige, og oppleves veldig mye bredere enn Nike generelt.
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Sneakers/joggesko
Det er det jeg har brukt siden støvletter i fjor, men de blir litt for smale for venstre fot.
![]() |
#8 |
Tatt på
|
![]() Sv: Sneakers/joggesko+1 på Skechers. Jeg har flere par og det er favorittskoene. Jeg bred fot (hallux vallux) , dårlig ankel og skadet nerve som går til tå.
![]() |
#9 |
![]() Sv: Sneakers/joggeskoSjekker ut Skeetchers da. Har egen butikk her.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sneakers/joggeskoAnbefaler IKKE Hoka. De er dyre, dårlig kvalitet og håpløs kundeservice - hvis noen i det hele tatt
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Sneakers/joggeskoMens jeg er happy med Hoka |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Sneakers/joggeskoGår også god for Hoka altså. De nyere modellene er mye mer slitesterke enn forfedrene sine, synes jeg. Har et par Bondi til løpesko, brukt utelukkende inne på mølle, og de er vel nærmere 3 år nå. Har også et par clifton 9 kjøpt samtidig til utebruk. De er noe slitt på sålen under, men ellers er selve skoen like hel utvendig og innvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sneakers/joggeskoJeg har sverga til Hoka i mange år, til tross for at de er både dyre og at jeg ikke synes at de holdt lenge nok til å forsvare prisen. I fjor kjøpte jeg mitt første par med Gaitline, og de anbefaler jeg deg å prøve! Jeg skal ikke tilbake til Hoka, men skal nok kjøpe meg et par Gaitline i en annen farge i år.
Mamma til fire unge voksne på 21-27 år Sist redigert av Engasjert : 16-03-25 kl 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Sneakers/joggeskoJeg har og er fornøyd med FitFlop joggesko. God demping, skinn og lang levetid.
![]() |
#15 |
Tatt på
|
![]() Sv: Sneakers/joggeskoJeg har disse:
![]() |
|
|