Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-25, 11:03   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd

Jeg blir sur av at folk kommer hjem til huset mitt, ringer på døra mi, og forstyrrer meg i min private sfære, på min fritid (det samme gjelder de som ringer meg, eller stopper meg på gata). Det vekker en motvilje i meg, og når jeg støtter dem så er det ikke på grunn av, men på tross av at de kommer hjem til meg. Jeg må ta meg sammen for å tenke at de tross alt jobber for en god sak, og ikke boikotte dem, som jeg gjør med selgere av alarmer, matkasser etc, som bruker samme markedsføringsmetoder, der jeg bevisst velger konkurrenten. Hjemme i mitt eget hus vil jeg være i fred, rett og slett.

Unntaket er sånt som TV-aksjonen, for det er varslet, og jeg er forberedt og vet at de kommer. Det blir noe annet.

Tror kanskje det handler om at vi bombarderes med så mye informasjon, nyheter, kampanjer og reklame fra alle kanter, hele tiden, kombinert med at jeg er introvert og blir sliten av å forholde meg til folk hele tida. Det går helt fint når jeg er ute, på jobb etc, da er jeg innstilt på det. Når jeg er hjemme slapper jeg av og lader opp, der vil jeg velge selv. Hjemmet, fritiden og privatlivet blir hellig.

Sist redigert av My : 09-03-25 kl 11:13.
My er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.