Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva koster en fest?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-24, 19:41   #1
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva koster en fest?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg har popcornmaskin og sjokoladefontene. Tar de med, passer med litt snacks etter karaoken.

Ikke slushmaskin, da? Det er veldig gøy med margarita på slushmaskin. Har jeg hørt.

Sa noen karaoke?

Gammel 14-10-24, 20:18   #2
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Ikke slushmaskin, da? Det er veldig gøy med margarita på slushmaskin. Har jeg hørt.

Sa noen karaoke?

Vi har slushmaskin, den er litt stress å betjene men vi kan vel sikkert avse en person til å være slush-bartender.

Gammel 25-05-25, 09:54   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neste spørsmål: Bordkort? Yay or nay?

Det er litt pussig, for når jeg spør venninnene mine om slike spørsmål, så får jeg alltid totalt ulike svar. (Ikke bare bordkort, men alt mulig annet også.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-25, 19:19   #4
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Neste spørsmål: Bordkort? Yay or nay?

Det er litt pussig, for når jeg spør venninnene mine om slike spørsmål, så får jeg alltid totalt ulike svar. (Ikke bare bordkort, men alt mulig annet også.)

Tja. Bordkort er ok det. Men jeg er en sånn som faktisk ommøblerer bordplasseringen om jeg er plassert et annet sted enn mannen.
Jeg er en sosialt utfordret person og trenger å ha støttekontakten i nærheten

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-25, 18:57   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden noen spurte om hva den koster, så kan jeg nevne det jeg har oversikt over.

Pynt (servietter, blomster, lys, ballonger etc: Ca 1000.-
Drikke før maten: Ca 1200,-
Drikke til maten: Ca 5500,- (men da har vi enorme mengder, vi vil ha masse til overs)
Mat: Ca 15000,-
Lokale: Rundt 5000,-, men mener å huske at vi har fått en mail om økning i pris
Kaker: Får av venner, baker muligens én selv

Jeg kan foreløpig ikke komme på flere utgifter, bortsett fra at jeg har kjøpt kjole til 2700, sko til 1600 og skal bruke 2500 på frisør, men det regner jeg ikke med i festutgifter.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.