|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowVar det spesielt medietrykk på Ari i tiden før han døde? De var jo skilt.
![]() |
#2 |
Leser
|
![]()
Jeg er enig med Pelle.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshowDet er skikkelig uredelig av Märtha å koble Aris død mot medietrykk. Det var mye pes rundt ham da de forlovet seg, men ikke etter at de ble skilt og han var syk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 29-09-24 kl 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow
Aner ikke.
Her tolket jeg det som om at du mente at det var var ok å skrive om folk som gjør mye galt og satt det i sammenheng med Aris problemer som om det var anderledes siden han var syk. Jeg syntes det var rart siden vi ikke vet noe om resten av kongefamiliens mentale helse. Det er fullt mulig at jeg misforsto hva du mente.
![]() |
|
|