Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kongefamiliens voldelige realityshow

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-24, 10:15   #10
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Ble litt mange å svare her, men prøver i ett innlegg og så tror jeg (prøver i alle fall ) at jeg skal la det bli med dette. Jeg mener at sikkerhetsklareringen er for svak da. Den meningen er ikke særlig kontroversiell blant dem jeg kjenner som driver med dette på andre områder. Eksempler på hva det reageres på som har gått gjennom nåløyet er bruk av illegale rusmidler og tilhørighet til kriminelle miljøer (MM) og domfellelse (DV).

Og så kan man vurdere om det bør være strengere også mtp familie, men det gidder jeg ikke mene så mye om, det blir for omfattende. Men for mange av oss hadde feks et barn med opptreden som MBH skapt alvorlige konsekvenser for jobb. Men ja, jeg vet at han kom inn i etterkant, poenget er bare at det etter min mening ikke er så lett som at «de må jo få gifte seg av kjærlighet».

Og jeg he hele tiden oppfattet at My også ønsker avskaffing av monarkiet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.