Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forsikring til hund

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-24, 20:34   #21
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forsikring til hund

Jeg er sikker på at jeg leste en test for en stund siden der Tryg kom best ut. De har svært få unntak på det de dekker, har du hatt behov for veterinær så dekker de det uavhengig av hva det er. De dekker også 50% av prisen for spesialfor dersom hunden må gå på det, grunnet allergi eller andre ting. Det er det få andre som gjør jeg har ikke sett noen. Tryg har god rabatt for endel forbund, blant annet NITO.

Agria er bra, men dyrt. De har også en bevegelig egenandel som varer i 135 dager hvis jeg husker rett, så skjer det noe nytt innen denne perioden slipper du egenandel på nytt.

Jeg ville ha lest betingelsene til de du vurderer nøye og se hva som dekkes og ikke dekkes. Og sammenligne pris, egenandel osv.

Gammel 30-07-24, 20:55   #22
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg må sette meg ned og lese alt det kjedelige �� Men takk, jeg har hvertfall et sted å starte nå!

Skal besøke valp på lørdag og gleder meg så jeg er svimmel

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-24, 21:26   #23
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Det blir skikkelig stas, pappalille. Slitsomt men utrolig givende, morsomt og koselig med valp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.