|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tøff
|
![]() Forsikring til hundVi får valp i hus i månedsskiftet august/september og jeg lurer på hva jeg ønsker meg i en forsikring og hvilken er "best"? Til info blir det en Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Toller, av friske foreldre, seriøst oppdretter.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forsikring til hund.Vi har Agria, men valgte bare den samme som oppdretter har. (Bror og svigerinne) Vi har fått brukt for forsikringen endel ganger, og opplever det som en ryddig forsikring. Men billig er det vel ikke akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Forsikring til hund.Vi har to fuglehunder, og har Agria. Med eldstehunden har vi dessverre fått bruk for forsikringen en del ganger, men det var en ryddig prosess med direkteoppgjør til veterinæren.
![]() |
#5 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forsikring til hund.Jeg har katt forsikret hos Agria. Hovedinntrykket er at Agria er best på dyreforsikringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tøff
|
![]() Sv: Forsikring til hund.Det ser sannelig ut til at Agria er forsikringen å gå for. Jeg hører med oppdretter og, skal på "Kurs og Kos" på lørdag.
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Forsikring til hund.Vi har ikke Agria, tilbudet jeg fikk var ganske dårlig ifht det jeg fikk der vi har de andre. Og akkurat nå kan jeg ikke for mitt bare liv huske om det er If eller Gjensidige.
![]() |
#10 |
Tøff
|
![]() Sv: Forsikring til hund.
Vi lurte litt på om det kunne være en mulighet og; spare selv, men jeg lurer på en slags "grunnforskning" i bunn og så spare litt ekstra. Ser jeg har medlemsfordeler som gir grei pris hos Fremtind (tror jeg det var ...).
![]() |
#11 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Forsikring til hundVi har Tryg, bra pris og dekningsgrad, og ikke noe tidsbegrensning på når hunden kan bli syk. Altså om den blir syk på en ny måte etter bare to-tre måneder så dekker fortsatt forsikringen.
![]() |
#12 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Forsikring til hundVi er fornøyde med Agria, oppdretter skaffet rabatt. Vi har heldigvis ikke måttet bruke den mange ganger, men de svarer kjapt og effektivt hvis det er noe. Vi har egen navngitt kundebehandler.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forsikring til hundAnbefaler å ha forsikring i starten, de første leveårene. Er ofte da HD, allergier og andre ting dukker opp |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Forsikring til hundJeg har villet sjekket at forsikringen har direkteoppgjør med dyrlege. Det kan jo være jo helt syke priser man må ut med, så greit å slippe å legge ut.
![]() |
#15 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Forsikring til hundDet er to forsikringsselskaper som går igjen som "best i test" når det testet for forsikring for dyr og det er Agria og Gjensidige, i den rekkefølgen. Men, som alltid med forsikring, så er det lurt å sjekke flere selskaper, både på pris og hva den dekker og hvor lenge den dekker.
![]() |
#16 |
Klar
|
![]() Sv: Forsikring til hundJeg er inhabil, men mitt tips er å tenke gjennom hvor stor dekning av utgifter dere ønsker. Mange standardforsikringer har bare 20-30.000 i året. Det er én liten hendelse, det. Så hvis hunden enten blir alvorlig syk eller skadet så må dere betale resten selv. Sist redigert av Timar : 30-07-24 kl 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Forsikring til hundJeg har forsikring til min katt via Fremtind, har brukt den et par ganger og det har gått fint. Har ikke sammenliknet med andre selskaper.
![]() |
#18 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Forsikring til hundGratulerer med valp. Tollere er kjempesøte |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Forsikring til hundHar Gjensidige. Agria har en veldig god forsikring men den er også veldig dyr. Jeg er nå oppe i 8000 i året og har tenkt å droppe den. Kan fint sette inn de pengene på en konto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tøff
|
![]() Sv: Forsikring til hundVi har hatt katt i nesten tjue år og har et svært avklart forhold på hva vi gjør for et kjæledyr; og for oss er det ingen prinsipiell forskjell på hund og katt. Jeg vet jo godt hvor dyrt det fort blir, så forsikring skal vi helt klart ha.
![]() |
|
|