|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel(Sletter litt her, for det var en del jeg ikke hadde lest)
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel
Jeg. har ikke fått med meg kampanje, så det må jeg sjekke ut. Trettebergstuen og Huitfeldt er jo ute, så det er vel ferdig og opp og avgjort?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandelSelvfølgelig er det viktig og riktig med etterlønn, men at Raymond (jeg er også skuffa nettopp fordi det var Raymond) svarer på den måten viser at han lever i den politikerbobla som nettopp svekker tilliten ute blant oss vanlig folk (nå er det vanlig folk sin tur!), politikerne syns nemlig de fortjener å makse etterlønn, makse pendlergodtgjørelse og blir indignert når noen stiller spørsmål ved ordningene deres. Det er superviktig at nrk graver i dette, og at han blir forbanna er bare helt utrolig. At han i sin posisjon ikke godtar at det stilles spørsmål om dette, etter alle sakene om politikerordninger er urovekkende og jeg tror det sier noe om disse maktmenneskene. Og så er det spesielt umusikalsk i den tida vi lever i, hvor folk sliter med å få endene til å møtes og matkøene i Oslo er lange. Sist redigert av Galathea : 24-11-23 kl 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel
Her er jeg også.
![]() |
|
|