Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

«B.ms.g.tt» på tv

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-23, 19:37   #11
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg har store problemer med å se på slikt Jeg er vel teoretisk enig med deg, men det å se på folk gjøre små, små, små teite ting hele tiden sånn at de sakte men sikkert sklir over kanten. Det er så fælt at jeg, ja, jeg blir faktisk litt kvalm når jeg tenker på det

Det er vondt, men for å klare å stå i min jobb er man nødt til å se på det på en annen måte. For meg handler det om respekt; jeg kan ikke fordra paternalisme og ovenfra-og-ned tanken om at jeg vet best hva som fungerer for deg (jeg sier IKKE at det er det du tenker, men det oversettes fort sånn i praksis). All endring er smertefull, og derfor må ønsket og motivasjon om endring komme fra den som må gjøre jobben. Jeg stiller opp og finner løsninger, forstår og foreslår og støtter og informerer. Men det er ikke en hjelpers jobb å tre sine løsninger over hodet på andre.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25.