Sv: Märtha Louise og media
Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.
Jeg synes det er merkelig at hun er så oppbragt over at mediene tar tak i de merkverdige tingene han sier og gjør og den respektløse oppførselen hans - hun skyter jo budbringeren.
Klart media skal skrive om forloveden til prinsessen når han kommer med helt oppsiktsvekkende uttalelser eller når han bruker hennes tittel og sin tilknytning til kongefamilien til kommersielle utspill - også etter at de har laget en avtale om at det ikke skal gjøres.
Nemlig! Han er jo fullstendig løs kanon på dekk. Det hadde vært underlig å ikke nevne det med et ord, lizzom.
Og når det gjelder opplesning eller ikke, det er ikke sikkert alle har fått med seg hvor ille Durek faktisk behandler både henne og resten av kongefamilien. Jeg hadde ikke fått med meg at det var så hakkende galt faktisk. Han skulle skamme seg! Prinsesse eller ikke, det der er en privatsak. At folk reagerer på hans oppførsel er faktisk normalen. Og jeg nekter å være med på at hun skal få begrave det rapende gale dillballet i rasisme-anklager!
Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.
Jeg blir helt satt ut av disse angrepene hennes. Jeg synes det er helt hårreisende at hun kan beskylde nordmenn generelt for rasisme og at hun beskylder pressen for eksens selvmord. Jeg synes også det er ganske ekstremt at hun på den ene siden mener pressen ødelegger livet hennes, samtidig som hun selger det samme livet feks i en tv-serie om eget liv hvor hennes (da) umyndige barn ble eksponert for det samme folket og de samme mediene hun mener seg så urettferdig behandlet av. Altså - jeg skjønner at mediepresset er vanskelig å stå i. Men jeg skjønner ikke hvorfor hun skyter på media når det de tar opp er helt på sin plass.
Som det vel er blitt kommentert på her tidligere, hun har ikke noe i mot oppmerksomhet. Hun vil ha sin del av den tydeligvis. Det hun derimot IKKE vil ha er kritikk. Alt skal være stryking medhårs og klapping i hendene og begeistring over alt hun gjør. 
Hvis hun vil ha begeistrede tilrop, bør hun kanskje begynne med noe som folk flest synes er bra da.