Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-23, 22:59   #11
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, og jeg er ikke enig. Altså, jeg synes ikke synd på dem fordi de får medieoppmerksomhet, når de åpenbart vil ha det, men jeg synes synd på dem fordi de har en mor og en stefar som oppfører seg skrekkelig pinlig i media, på en måte som ikke barna har kontroll over, men som likevel går ut over dem. Det er ikke noe mer greit selv om barna er på tiktok. Det er ikke foreldrenes rabiate oppførsel barna lever av, de har sine egne greier.

Nettopp.

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Lurer på hva som hadde skjedd om media hadde gitt fullstendig f i henne for en periode. Det hadde sikkert vært feil Det og.

Så utrolig teit kommentar.

Jeg har ikke veldig mye til overs for Mærtas utspill i det siste, men jeg syns det er vel mange kjerringaktige kommentarer her inne nå. Lavmåls.

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg synes ikke Märtha og Haakon var så mye i media som barn på 80- og 90-tallet, jeg. Faktisk. Det var typ 3 ukeblader og 3 aviser. Er vokst opp i samme område i samme tid og likte godt kongestoff. Derav meningen. At de var «mye i media» med sitt privatliv har på en måte blitt fakta. Er det fakta?

Kan det være sånn at det å sitte på den andre siden kan oppleves annerledes, tror du? Å være den som selv har opplevd pressen følge med på deg konstant fra du ble født?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.