|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fosen-saken, hva tenker dere?Vokst opp med sauer og kyr overalt (foreldrene mine bygde tross alt på en tomt skilt ut midt i et gårdsbruk.
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fosen-saken, hva tenker dere?Joda, sauer i hager har jeg sett. Reinsdyr også, men sjelden. Vi har alltid rådyr i Hagen vår, i vinter en familie på 3 stykker, faktisk. Det er overraskende med alt dyrelivet i Hagen, vi bor relativt sentralt til uten direkte tilgang til skogsområder.
![]() |
#3 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fosen-saken, hva tenker dere?Det "kryr" av rådyr i hagen vår, og jeg har også sett rev og elg (sentralt i Bærum). Grevlinger er det en del av. Skulle gjerne sett en og annen ku i hagen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
can-jur
|
![]() Sv: Fosen-saken, hva tenker dere?
Jeg lurer på hva som skjer i hodet på slike. Om de forstår hva de gjør og hvor utrolig dumt det er. Vi måtte et år kjøre ut to lass møkk 1.pinsedag mens det var feiring i nabogrendehuset. Det var full krise på grunn av en vannlekkasje i løpet av natta så kjelleren var full og dyra sto med møkk opp over leggene. Men den hendelsen står fortsatt som noe av det kjipeste vi har opplevd. Nettopp fordi det setter så sterke spor og folk husker det så godt. Så å gjøre slik PÅ trass liksom. Det et så stappteit at jeg blir tom for ord.
![]() |
![]() |
|
|