Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #14

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-23, 17:41   #841
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Bilde av én uke gamle valper som sov i skikkelig gordonsetter style, på rygg med beina rett opp. Og en av dem skal flytte inn hos oss i slutten av april.

Gammel 07-03-23, 18:06   #842
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så gøy Nera!

Gammel 07-03-23, 18:34   #843
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Så gøy Nera!

Ja, det er skikkelig stas. To hunder blir forhåpentligvis veldig fint etterhvert, men vi er forberedt på en innkjøringsfase med kaos.

En annen ting jeg er glad over, er at datteren ser ut til å ha knekt konkurransekoden slik at hun ikke lenger blir så nervøs at hun ødelegger for seg. I helga kom hun på 5. plass etter poeng (6. på lista pga. delt 4. plass), og nå sier hun at hun har fått troen på pallplassering ganske raskt. Det som var enda finere, var at hun ikke brukte all tid etter sine egne kjøringer på å kritisere og dissekere sine egne prestasjoner.

Gammel 08-03-23, 10:59   #844
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg må streame, men samme her!

Det er ikke lov å streame denne finalen, desverre. Si fra om du kommer på arenaen.

Gammel 08-03-23, 11:10   #845
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er vestpå, dessverre. Kan ikke si lykke til, heller, men for en bra kamp!

(Litt mange finaler å holde orden på, for oss. )

Gammel 08-03-23, 11:12   #846
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja dere fikk finaleplass i flere (alle?) klassene så jeg Jeg skal være i dugnadsgjengen på dame og herre finalen (kiosk tjeneste)

Gammel 08-03-23, 11:17   #847
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herre, dame, junior, ja! Ellevilt!

Gammel 08-03-23, 12:06   #848
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ombudet i fylket vårt som vil ta tak i skolen som ungdommen min går på, hun var ikke fornøyd med ansvarsfraskrivelsen.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 09-03-23, 10:58   #849
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Ikke i dag, men i går. Jeg ble glad av at jeg dro spontant på konsert. Iren Reppen sang Terje Nilsen. Hun og de to musikerne var så flinke, det var en utrolig fin og bra konsert.

Gammel 09-03-23, 12:36   #850
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sol, blå himmel.

Gammel 09-03-23, 13:06   #851
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Tilbakemelding fra en kollega om at jeg er så flink.
Det kom helt uventet, og akkurat da jeg trengte det.

Shun er ikke aktiv  
Gammel 09-03-23, 14:52   #852
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Så koselig Shun.

Jeg er glad for sol og et hode som ser ut til å være der det skal. Da kan jeg satse på at jeg kommer meg på jobb i morgen og faktisk får gjort noe fornuftig der. Det har fungert rimelig skralt siden natt til mandag. Ja og naboens katt da, den har vært på verandaen og kost med meg i sola og fått et par godbiter som takk.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 09-03-23, 16:31   #853
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Vært hos tannlegen og null hull.
Og fikk vite noe som gjorde meg lettere til sinns så det gjorde meg også "glad".

Sist redigert av Millen : 09-03-23 kl 21:16.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 10-03-23, 23:21   #854
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Min ekstremt utrygge sønn ble med sønnen til en venninne på ungdomsklubb i kveld i en annen del av byen, med mild tvang fra meg. Han kom tilbake med ordene "Mamma, du løy! Det var ikke gøy, det var KJEMPEGØY!!"
Broren ble også med etter korpsøvingen og hadde det helt storartet. De ble kjent med nye gutter, sønnen til venninnen min sine venner, som viste seg å ha gått i barnehagen med dem for mange år siden

Å se en gutt som vanligvis ikke tør å være med på noe nytt og ukjent, stråle som en sol og snakke som en foss i bilen hjem, smelter et mammahjerte!

Gammel 10-03-23, 23:27   #855
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Min ekstremt utrygge sønn ble med sønnen til en venninne på ungdomsklubb i kveld i en annen del av byen, med mild tvang fra meg. Han kom tilbake med ordene "Mamma, du løy! Det var ikke gøy, det var KJEMPEGØY!!"
Broren ble også med etter korpsøvingen og hadde det helt storartet. De ble kjent med nye gutter, sønnen til venninnen min sine venner, som viste seg å ha gått i barnehagen med dem for mange år siden

Å se en gutt som vanligvis ikke tør å være med på noe nytt og ukjent, stråle som en sol og snakke som en foss i bilen hjem, smelter et mammahjerte!

Dette gjorde meg glad, Taien.

Gammel 11-03-23, 08:35   #856
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Taiens innlegg, det var hyggelig lesing.

For meg selv er det badekaret, igjen, som gjør meg glad. Å ligge nedsenket i varmt vann og kjenne leddene verke mindre, det er like godt hver gang.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 11-03-23, 10:09   #857
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rask gåtur i gnistrende vintersol og kritthvit nysnø.

Gammel 11-03-23, 10:17   #858
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Taien

Gammel 11-03-23, 18:29   #859
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Standard

Gåtur i snøfokk med mann og hund. Datter som er på konkurranse i Berlin uten oss foreldre, og som ikke har tid til å svare på meldinger annet enn med enstavelsesord, noe som tyder på at hun er glad og fornøyd og trives med de andre jentene.

Sist redigert av Nera : 11-03-23 kl 18:39.
Nera er ikke aktiv  
Gammel 11-03-23, 19:30   #860
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Jeg har felt et tre med motorsag, helt selv!

(Nå må jeg finn ut hvorfor det dumme kjedet, som mannen i butikken satte på for meg, ikke vil sitte som det skal. )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.