Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #14

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-23, 20:08   #821
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Jeg har lidd meg gjennom en grusomt spennende hockeykamp, men Enga vant og da er all lidelse verdt strevet.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 05-03-23, 20:38   #822
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært på linjedanstrening hos en venninne. Det er kjempegøy. Det hjelper godt med disse privattimene hennes når de ordinære timene er noen dager senere.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 05-03-23, 20:45   #823
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det Taien sa.

Gammel 05-03-23, 21:03   #824
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Idag satt jeg flere timer ute i sola og gjorde ingenting dvs hørte på lydbok og spilte mobilspill..Det var digg det. Kjente sola varmet og fikk ladet opp litt.

Gammel 05-03-23, 21:30   #825
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sesongstart i Formel 1.
Flott race der gamlefar Alonso plutselig kom seg på pallen.

Gammel 05-03-23, 22:04   #826
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Lang historie, men eg, bokslukaren, har knapt greidd å lese bøker dei siste åra. Men i dag var eg i gamalt gjenge igjen og har lese Trude Teige si bok Morfar pustet med havet. Heile boka. På 1-2-3. Akkurat som før eg vart dårleg.

Gammel 05-03-23, 22:08   #827
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liverpool.

(Kjæresten gikk og dusja etter 5-0, stakkars. )

Gammel 06-03-23, 09:08   #828
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på fest med unge, gøye folk, og virkelig maxet ut partyformen. 10 timer i strekk med dans og hoiing, mange brukt hoppende og dansende og ropende oppe på et bord på afterski, er virkelig helt ellevilt gøy og enormt slitsomt!

Jeg har til og med blitt flørta med. Eller, regelrett lagt an på, av en ung, vakker mann! Det var helt surrealistisk og sikkert 15 år siden sist! Det som har skjedd en del ganger de siste årene, på typisk utesteder, er at siden jeg ser mye yngre ut bakfra enn forfra, så har noen sånne unge, oppesene menn kommet mot meg bakfra, gjort en svingmanøver i min retning og hatt et kroppspråk som sa "moving in!", og så har de sett meg forfra og foretatt en rask u-sving bort igjen. Men han her, han ble ikke skremt på flatmark!

(Helt uskyldig, altså, men ekstra krydder i en allerede ellevilt gøy kveld)

Gammel 06-03-23, 18:29   #829
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Vi har sett Liverpool mot Manchester United! For en hardbarka Liverpool supporter var det helt magisk. 7-0 til hjemmelaget! Guttungen er i himmelen.

Tror sønn (20) er høy enda. Bablet i vei om Nunez Og Gakket rundt med 7 fingre i været. Til meg! Som driter i fotball. Faren, som er den største fan i verden, omtrent, er på jobb enda, så vet ikke hvordan han er enda.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 06-03-23, 22:39   #830
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Karamell: Jeg forstår sønnen din. Her er vi i ekstase enda.

Polyanna: Så utrolig gøy! Det hørtes ut som den beste kvelden. Det er fantastisk å føle seg litt ettertraktet, selv om det er bare på gøy. Nyt det!

Gammel 06-03-23, 23:05   #831
Timar
Klar

Timar sin avatar

Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

I går kjente jeg på gleden av å glede andre. Ved å kunne levere tilbake en mobil med bankkort til en særdeles stresset eier. Den følelsen av å ha mistet "hele" livet er lett å forstå.

I dag ble jeg veldig glad da det ringte på og gårdagens mobileier kom med en diger bukett nydelige roser!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 06-03-23, 23:46   #832
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig hyggelig kveld sammen med nåværende og tidligere kollegaer fra min faggruppe på jobb. Elsker denne tradisjonen vi har, der vi med ujevne mellomrom har fester hjemme hos hverandre, flere bidrar med mat, og vi inviterer folk som tidligere har jobbet med oss, både som har gått av med pensjon, og folk som har sluttet og nå jobber andre steder. En tidligere kollega bor i et annet land, men jobber fortsatt for et norsk firma og oppholder seg her fra tid til annen, så vi passer på å holde fester når hen er her. Og denne gangen var vi hjemme hos meg. Timevis ved bordet, med mat, drikke, skravling og latter, og relativt sen kveld, til tross for at en del skal på jobb i morgen. Bare litt rydding som gjenstår nå, før jeg glad og lykkelig kan ta kvelden.

Gammel 07-03-23, 00:00   #833
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En herlig kveld på isen! Det blir finale og jeg gleder meg til det.

Gammel 07-03-23, 09:48   #834
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Tanken på det norske helsevesenet gjør meg glad i dag. Det favner om de fleste, selv om forbedringer godt kan gjennomføres både her og der.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 07-03-23, 10:11   #835
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At det ser ut som om vi har funnet en bra fyr til å grave ut og bygge garasje med bodplass under innkjørselen vår og med trolig inngang i huset gjør meg veldig glad. Det viste seg at en arborist/trefeller som vi har brukt i mange mange år (har mange store trær i hagen) også driver med den typen ting. Vi har fått pris og han kan begynne i slutten av mars så det ser ut å bli noe av. IG skal sendes inn, byggetillatelse har vi.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 07-03-23, 10:25   #836
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sol! Og vi skal spille frisbeegolf etter jobb!

Gammel 07-03-23, 10:46   #837
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gårsdagens skolerevy på snuppas skole. For en glede. Helt amatørmessig, men aldeles nydelig. Jeg ble glad i hele kroppen.

Gammel 07-03-23, 11:58   #838
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har så gode gutter! Jeg sliter litt med søvnen pga hånda, og de fikser seg helt selv om morgenen slik at jeg kan slappe helt av. I tillegg danderer M kosehunden sin i sofaen med diverse props, så jeg skal få noe å le av når jeg står opp. Jeg elsker de gutta mine altså!

Gammel 07-03-23, 13:01   #839
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

På dagens besøk hos Mutter'n så kalte hun meg Strå tre ganger. Ingen tegn til "Mamma" eller "Lillesøster", som jo er det jeg vanligvis kalles. Det var koselig oppmuntrende og riktig dag for meg.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 07-03-23, 14:25   #840
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

En herlig kveld på isen! Det blir finale og jeg gleder meg til det.

Jeg må streame, men samme her!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:33.