|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Sv: Unpopular opinion-trådFolk som ikke liker dyr. En ting er å være allergisk. Det kan man ikke noe for. Men å ikke like dyr? Dyr generelt liksom? Alle behøver ikke elske alle dyr, men å ikke like dyr? Synes valper er ekle? Altså? Jeg synes slike folk er skumle.
![]() |
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Unpopular opinion-trådEnig med deg Divine angående hundelukt, men jeg klarer ikke å motstå hunder som vil ha kos og oppmerksomhet likevel. Jeg koser med alle dyr som vil bli kost med. På en Englandsferie vi hadde da barna var veldig små bodde vi i et feriehus som var en ombygget låve på en gård rett utenfor en større by. Der måtte jeg bare hilse på kyrne hver morgen (med tillatelse fra bonden selvsagt) og det var så koselig og de var så sosiale.
![]() |
#3 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Unpopular opinion-tråd
Jeg er fullstendig enig med deg. For meg er hunder en viktig del av livet og en stor kilde til glede (og irritasjon
![]() |
|
|