Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Harry og Meghan

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-23, 11:14   #11
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Harry og Meghan

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Uten at jeg vet så tror jeg at måten Mette Marit ble tatt i mot i den norske kongefamilien på, og innføringen hun fikk i do's og don'ts, må ha vært i en helt annen liga.

Jeg vet, og det var mange tilbud om slikt.
Dog innbiller jeg meg at det burde være mulig også i UK? I det minste via sin mann...? Innleie av rådgivere? Samtaler med noen av de andre ørten kongelige/kongelige ektefeller av ymse slag i den familien?

(Igjen, så stoler jeg ikke på det de sier. Hun sier hun ikke fikk lov å få mental helsehjelp - mens Harry hadde egen psykolog på speed dial i samme periode. Hun sier hun ikke brukte klær med farger - det gjorde hun jo i massevis. Hun sier de andre ikke bruker klær i svake farger - det gjør de jo. Hun sier de ikke får matche - det er det mange eksempler på at de gjør. Hun sier hun ble fratatt pass - de reiste i samme periode på ferie til steder som krevde pass. Fikk aldri klemmer av bestemor/dronningen - bilder viser noe helt annet)

Sist redigert av Pelle : 17-01-23 kl 11:20.
Pelle er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.