Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden 13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-22, 14:02   #341
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden 13

Her må ungene enten ha på lydløs eller headsett om de er på kjøkkenet/stua. Jeg makter ikke sånne lyder. På alle mine mobil spill har jeg mutet lyd.

Gammel 30-12-22, 16:26   #342
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Her er det nesten omvendt problem hjemme da. Den ene av ungdommene går konstant med ørepropper eller headset, med musikk på, og hører ikke når hen blir snakket til. Det er også ganske irriterende.

Det gjør mannen min også, men han er heldigvis fornuftig nok til å skjønne at han ikke kan stenge ute familien. Han bruker derfor én ørepropp. Jeg måtte jobbe litt for å akseptere at han gjør det mens han leker med lillesøster, for jeg følte at han stengte henne ute. Men hun merker det jo ikke og han er aktiv, engasjert og helt med på det de driver med.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 30-12-22, 17:22   #343
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Ungdommer som ikke gidder å åpne meldinger fra mor, for så å sende melding og spørre om det samme som jeg har skrevet.

Gammel 30-12-22, 17:40   #344
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

At moralen min er så lav at i stedet for å gå på trening, så spiste jeg sjokoladen i stedet. Planen var begge deler. Vel, i morgen er jo også en dag.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 31-12-22, 11:20   #345
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Folk som snakker så høyt at hele kafeen blir tvunget til å ta del i samtalen deres!

Gammel 31-12-22, 12:00   #346
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Pga isføret/hålka og lite strøing ( bortsett fra i borettslaget) har jeg ikke fått gått noen ordentlige turer ute i romjula.

Også gruffer jeg over unger som på død og liv må lage lyder absolutt hele tiden.

Gammel 31-12-22, 12:15   #347
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er egentlig ikke et gruff, men for første gang siden 1998 eller noe sånt så skal jeg ikke være sammen med mannen i kveld på nyttårsaften. Siden 1989 blir dette andre gangen vi ikke er sammen. Jeg skal dra til pappa og spise middag sammen med han slik at han ikke behøver å være alene i kveld. Grunnen til at pappa ikke kommer til oss er at vi ikke har noe toalett han kan bruke. Han bruker rullator og stor plass, og badet vi har oppe er ikke stort nok til det. Badet vi har nede er for tungvindt for han å komme seg til.

Mannen blir hjemme med hunden og eldste, som heller ikke har noen å være sammen med i dag.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 31-12-22, 13:33   #348
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg gruffer litt over en pakke jeg venter på. I går morges fikk jeg beskjed fra PostNord om at pakken er lastet på bil og blir levert i løpet av dagen. Rett før midnatt får jeg beskjed om at den er forsinket og at jeg får nytt tidspunkt for levering. I dag morges får jeg igjen vite at pakken er lastet på bil og leveres ki løpet av dagen, og igjen sitter jeg om kvelden og har fått vite at den er forsinket og at jeg får nytt leveringstidspunkt senere. Det blir spennende å se når den faktisk kommer.

Fremdeles ingen pakke. Tirsdag, onsdag og torsdag fikk jeg melding om morgenen om at pakken blir levert den dagen og hver kveld fikk jeg melding om at den ikke blir levert likevel. Nå har jeg ikke hørt noe siden torsdag kveld. Pakken har vært klar for levering siden lille julaften.

Gammel 31-12-22, 18:43   #349
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Nakken min verker og har gjort det noen dager nå. Jeg gjør øvelser, varierer stillingen når jeg sitter og leser eller gjør noe annet. Og så gjør jeg ennå flere øvelser ogsåbortetter. Vondt gjør det fortsatt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 31-12-22, 19:15   #350
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hostet på meg det jeg håpet var muskelbrist, men som minner mer og mer om ribbeinsbrudd for hver dag som går.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 31-12-22, 20:28   #351
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg har hostet på meg det jeg håpet var muskelbrist, men som minner mer og mer om ribbeinsbrudd for hver dag som går.

Au, det er vondt (hadde et for ikke så lenge siden) God bedring

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 02-01-23, 00:15   #352
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Årets første skriftlige gruff, svigerfamilien har ødelagt sommerferie planene for 2023, skjedde tidligere I desember, men jeg er sur for det. Og det kommer til å sitte lenge. :langsint:

Gammel 02-01-23, 06:35   #353
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Årets første skriftlige gruff, svigerfamilien har ødelagt sommerferie planene for 2023, skjedde tidligere I desember, men jeg er sur for det. Og det kommer til å sitte lenge. :langsint:

Hvordan har de klart å ødelegge deres planer, Millen?

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 02-01-23, 07:21   #354
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Tre timer søvn i natt.

Gammel 02-01-23, 09:20   #355
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ånei! Hva skjedde? Jeg har også familie og stefamilie og svigerfamilie som ønsker felles reiser på sommeren som gjerne går på bekostning av tid til egen ferie. Det er vanskelig å si nei og å stå i kommentarene som gjerne kommer med det.

Gammel 02-01-23, 13:22   #356
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Eksen

Gammel 02-01-23, 19:53   #357
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Folk som ikke har bøkene de selger på bookis.

Gammel 02-01-23, 20:01   #358
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppstart på jobb, utslitt etter halvannen time.

Gammel 02-01-23, 20:59   #359
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Snuppa skulle fly hjem 09.55 i dag. Flyvning innstilt, ny booking 06.15 i morgen tidlig.

Gammel 03-01-23, 14:57   #360
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor gidder jeg å bruke masse tid og energi på å undersøke alle mulige sider og skrive grundige uttalelser om saker, når ingen likevel gidder å høre på hva jeg sier?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.