Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-22, 10:08   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Skjønner det godt, Poly! Har tenkt det samme utallige ganger.

Jeg måtte bli påminnet om at vi faktisk bor i en by her en dag. For jeg holdt på å klikke over det ustoppelige bråket fra naboer. Vi har en nabo som høytrykkspyler bilen sin flere ganger i uka. Jeg tuller faktisk ikke. Han holder på en times tid hver gang, og det er et forsiktig anslag. På fredag holdt han på, som vanlig, og idet han stoppet, var en annen nabo i gang med bonemaskin(!) på sin bil. (Finnes det? Det var mannen min som fortalte meg hva han gjorde.) Da det var slutt, kom et asfaltfirma for å dekke over hullene som uka før ble laget pga noe fibergreier. Og apropos asfalt, den sagingen i asfalt i gata vår er noe av det mest bråkete jeg har hørt. Samme dag kom kommunen og klippet hekker og gress bak huset vårt. I helga hadde en annen nabo fest. Jeez.

Ja, jeg vet. I-lands etc. Men inni helvete for et bråk!

Hyacinth er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.