|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#15 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gjøre i år på 17. mai?
Tja, alt koker vel ned til de folka som er involvert, enten det er den ene eller den andre aktiviteten. Jeg har erfaring med både speider og korps, i tillegg til ymse lagidretter og individuelle idretter, både for meg selv og ungene, og det har vært litt ymse både her og der. Der det har vært godt samhold og inkluderende miljø har det absolutt handlet om folk, ikke aktiviteten som sådann. Der jeg har vært involvert tror jeg fotballen er både øverst og nederst. Alt fra helt magisk til helt krise, avhengig av lag (og ingen av delene har vært "reservebenkrelatert", men handlet om helt andre ting). Sirkusgruppene til yngstejenta kommer også helt på topp, det samme med judoklubben hun gikk i. Helt i bunn kommer nok turn (pga miljø), speidern litt under middels, og korps var helt ok. Ikke fantastisk og magisk, men heller ikke ille. Altså hva gjelder verdier og samhold. Ikke generelt - i utgangspunktet har de aller fleste gode verdier, men i den helt konkrete gruppa jeg eller mine var involvert i.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 18-05-22 kl 13:36. |
|
|
|
|
|