Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Gåen pumpe på en 12 år gammel vaskemaskin...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-21, 23:08   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gåen pumpe på en 12 år gammel vaskemaskin...

Den gamle var sånn, den da 2:39 også dage man den igang og etter en halvtime var der bare halvannen time igjen.

Men denne her er sånn at den sier 1:40 også etter tre min sier den 2:29 og da er den ferdig på slaget 2:29 om jeg ikke endrer på noe.

Vi blir nok bedre kjent. Den synger en sang omtrent nprdenner ferdig. Seriøst. Hva de tenkte er langt utenfor min forstand. Pip. Eller tilnød piiip, pip, pipp, pipp, piiiiip. Ikke en melodi på sikkert minst 10 sekunder!

Jeg leste i omtale at der var lang lyd, men den e rmknst det dobbelte av hva jeg innbilte meg.
Mannen sier der kan slåes av. Jentene elsker den. (uten at det betyr at de henger opp klesvasken) og jeg ser ikke bort fra at innen jula er inne sier jeg at den som henger opp får velge, og slår den av, bare jeg finner ut hvordan.

Men fått vasket en del klær i dag og endte i tørke - logistikk og derved tørkestativ i stua, der vi skal rydde plass til et juletre. Jaja. Det faller vel på plass i løpet av helgen. Jeg får roe ned tempo så det rekker tørke på vaskerommet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.