Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2021

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-21, 18:07   #10
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Av alle i-landsproblemer, så har jeg kjøpt alt for mye julepapir. Jeg synes det er så gøy å kjøpe innpakningspapir. Men nå er nesten alle gavene pakket og jeg har flere uåpnete ruller igjen.

Og ja, jeg vet at jeg kan spare dem til neste jul. Men jeg har lyst til å pakke mer nå, og bruke dem nå. :barnslig:

Jeg har heldigvis noen gaver igjen. Og om jeg venter litt å kanskje noen andre i familien bruker opp en av de to påbegynte rullene slik at jeg kan forsvare å åpne en ny. Det ligger en veldig fin her med gullpynt, som jeg har lyst til å bruke.

Jeg åpner alle rullene på en gang og bytter på pairet så jeg får mest mulig variasjon. :rar: Passer også på at store pakker ikke får samme papir så det ene papiret blir for dominerende. :superrar: Sparer alle rullene inni en lang plastpose som jeg fikk fatt i for noen år siden.

liefje er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.